Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 29 September 2015

Testimonial ESP : Apa lagi komen lepas ni, tak sudah lagi ke?


Kasi up lagi komen mereka lepas ni... saya tak kata.. tapi mereka yang kata... Saya juga amalkan apa yang saya kongsikan dan rasai apa yang mereka juga rasai kini...

Percaya? Komen lagi kat sini...
    dan mereka kata..... 

testimonial esp shaklee

Kenapa lagi dengan ESP ni...

Esp Shaklee


Sebenarnya, ramai yang masih belum tahu.. Protin adalah makanan UTAMA dalam badan kita, kekurangan protin dalam badan kita salah satu penyebab rambut mula gugur, mudah letih dan kulit kusam dan kering...

Selainnya... Boleh dapatkan info bahaya KEKURANGAN PROTIN dalam badan...

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
 
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online

Monday, 28 September 2015

Testimonial ESP : Apa kata mereka....

Ok kali ni komen dan apa kata mereka.. Biar TESTIMONIAL ESP Shaklee berbicara... dan kenapa pilihan mereka adalah ESP kerana...

testimonial esp shaklee

Lagi.....

esp shaklee

Apa kata mereka adalah dari hati mereka sendiri.. mereka merasai sebelum mereka juga menjadi AHLI Shaklee untuk dapatkan harga JIMAT & BERBALOI selain dapat info-info terbaik dari Shaklee....

Keutamaannya adalah SIHAT dan EXTRA nya adalah CANTIK...

Pilihan saya dan mereka...dari hati ke hati... #ShakleeEffects

Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
========================================================
Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online

Sunday, 27 September 2015

Resepi ESP : Untuk pagi hujung minggu sekali lagi...

Bangun pagi ni, terus bancuh ESP tak nak dah minum lain-lain minuman selain ni.. Kenapa? Sedari lepas pagi raya haji.. Asyik makan daging.. lontong.. je kat kampung mak ni...

Sudahnya.. pagi ni.. nekad... no more sarapan berat.. sebab jap lagi nak gerak balik Kulim, dari Pahang ni wajib singgah Cameron dulu terus ke Kulim....

Haaa... lepas "sarapan" ni tak boleh la makan lain-lain, sebab sememangnya dah kenyang... bila mak sua lagi daging... saya nak je makan.. tapi..alahai..perut tak kan nak sendat kot kan... so.. jawabnya.. saya bawa bekal dan makan di hentian bila kami berhenti nanti... JIMAT & BUDGET kan cara ni...

Meh nak kongsikan RESEPI ESP ni.. kali ke-3 saya buat sedari 7hb masa tu saya kalut nak bersiap dan tolong kawan jaga anak dia... bagus nyaaaa saya.. .hihi...

Ok resepi simple je pun... ni dia...

Esp Shaklee

Sedap tau.. so.. jap lagi nak singgah Cameron, saya akan beli lagi fresh stawberi ni.. esok buat lagi..

Ok tak mau kasi jeles lelama... korang pun kena amalkan makanan UTAMA badan ni adalah Protin.. dalam ESP ni 100% protin dan lengkap tau.. tak perlu la makan daging, kekecang, sayuran berkilo-kilo tiap hari.. tak larat nak makan tu... ^__^

Ada SPECIAL kali ni.. sebelum berakhirnya PROMOSI SEPTEMBER ni tau kawan-kawan...

Terus cari mommylina kat sini...

Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...  
 
Puan Lina (iG @vitamin_cantiksihat)
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email : kedaivitaminlina@gmail.com
============================================
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...