Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 20 March 2015

Penyelesaian Masalah Dengan ESP SHAKLEE

Tengahari ni nak buat apa ek? Masak pun kenyang lagi pekena ESP SHAKLEE pagi tadi... nak masak bertiga je dengan anak-anak ni tak berapa "selera" nak masak...

Salah satu RAHSIA badan saya maintain 45kg walaupun dah anak dua ni tau... 

Opsss... nak cerita lain pula..bukan kurus yang nak di ceritakan... tapi nak kongsikan pengalaman juga.. sebenarnya badan saya sememangnya kurus da..tapi sedari bujang sampai kawin 2010 dulu tak habis2 dengan masalah JERAWAT, BEKAS JERAWAT, MUKA BERMINYAK apatah lagi TONA KULIT TAK SEKATA.... haaa ni semua la buat saya asyik tukar-tukar produk muka je tau.. bila di fikirkan balik... serius MEMBAZIR tau...

Tapi sejak kenal ESP, sedar-sedar semua masalah saya SELESAI... haaa ni nak di pendekkan cerita la.. kalu cerita panjang lagi mau bosan kawan2 nak baca... tapi tak pa... saya kongsikan TESTIMONIAL kawan kita lagi ni tau... sangat teruja dengan perubahan dorang ni  

Esp Shaklee terlajak laris

Testimonial ESP SHAKLEE
 Haaa... berminat dapatkan terus tau; terus cari..


Love sharing mommylina
Pengedar Shaklee Kulim (867601)
Urusan postage 1Malaysia & Brunei








Jangan Jadi Seperti Panda!

Assalamualaikum... pagi Jumaat, penghulu segala hari. Pepagi dah statment macam ni.haaa.. biasalah Jumaat semua orang gembira sebab erja jap je pas tu rehat lama... balik awal esok cuti lagi kan2....

Janganjadi seperti panda ni.. kenapa? Kita tgk comel la geram la kan... nak baa masuk ni pun mahal tau.. tapi....... apa kebaikannya ek... ada apa-apa kebaikan ke untuk semua? Tgk gambar ni... malassss je kan2... tapi peminat ramai...

Zoo Negara

Hari-hari orang masuk zoo nak tgk panda katanya... haha.. bayar mahal nak tgk panda ni... tapi nak buat apa ek... apapun.. ianya pasti ada keistimewaannya tersendiri kot... haaaa

Tapi jangan la jadi macam panda sangat... kita jadi diri sendiri... kerja dengan amanah... jujur dan ikhlas... sebab setiap rezeki yang kita dapat memberi makna untuk kita dan keluarga juga kan.... 
Apapun... salam Jumaat semua... semoga kita semakin hari semakin baik dan bertambah ilmu untuk bekalan dunia dan akhirat... amin...

Love sharing mommylina
Pengedar Shaklee Kulim 867601







Thursday, 19 March 2015

Anugerah Allah SWT

Beruntungnya wanita yang bergelar isteri juga ibu dapat merasai Anugerah Allah SWT berikan....  Dan bukan semua juga para wanita juga ibu dapat melalui detik indah bersama anak-anak tersayang dengan penyusuan susu ibu ni...

Percaya tak? Yang ni menjadi viral di fb...


Ya saya tak nafikan cabaran dalam penyusuan susu ibu ni sangat-sangat memerlukan kekuatan mental dan fizikal tau...

Dan bila melihat hamba Allah ni membuat kajian.. masyaAllah... sungguh bertuah kita sebagai ibu yang melalui saat-saat penyusuan susu ibu ni kan.. memberi sesuatu yang begitu berharga pada anak-anak kita dan kita sebagai ibu sanggup berkorban masa, tenaga dan segalanya demi setitik susu ibu untuk di berikan kepada anak-anak kita yang Allah anugerahkan kepada kita kan...

Allahuakhbar, pengalaman saya untuk anak pertama dan kini anak kedua, orang kata badan ibu kecil je.. tapi.. dapat menyusukan anak-anak dia... Saya bersyukur sangat.sebab tak semua kita ni mampu nak menyusukan anak sehingga 2 tahun, tapi kalu kita betul-betul nekad.. semua alasan ynag kita sendiri cipta kan tu pasti kita boleh tepis sekali dan terus berusaha untuk menyusukan si manja kita sehingga 2 tahun ka...

Setitis susu ibu ibarat emas yang begitu berharga kan.. Allahuakhbar...

Jom mommies yang hebat semua ni.. kongsikan pengalaman mommies semua bagaimana melalui tempoh penyusuan susu ibu dengna pelbagai cabaran dan ketahanan mental dan fizikal mommies semua... dan sebahagian yang sangat membantu saya untuk penyusuan susu ibu saya adalah SET PENYUSUAN ni... Juga beberapa TESTIMONIAL dalam kejayaan penyusuan susu ibu ni...

Love sharing wif mommylina
Pengedar Shaklee Kulim & Seberang Jaya
ID 867601
Penghantaran terus kepada anda 1Malaysia dan Brunei juga.

Dapatkan PRODUK terbaik ini dengan konsultant dan guide dari mommylina ya.

Bersyukur PadaNya

Assalamualaikum...

Pagi yang indah dan setiap pagi kita bangun dari tidur malam kita... ada tak kita bersyukur padaNya kerana memberi kita 1 nyawa lagi di pagi ni...

Semoga kita sentiasa menjadi lebih bersyukur dengan apa yang kita milik di setiap saat..masa...detik dan tika ini... dan kita teruslah untuk membantu orang lain dengan pelbagai cara... semoga dengan usaha kita memberi manfaat kepada orang lain juga... Insyaallah

Perniagaan Shaklee

Love sharing wif mommylina; membantu orang dan mengembirakan orang lain juga adalah sedekah dan bila melihat orang lain sihat juga gembira maka semuanya akan menjadi mudah atas segala urusan kita juga



Wednesday, 18 March 2015

Penawar DAHAGA Kita!

Musim panas-panas ni paling kita nak adalah MINUMAN AIS betul tak? Tapi kita tak sedar yang penawar dahaga kita ni membuatkan badan kita lagi cepat letih, dahaga yang bertambah lagi-lagi boleh membawa batuk.. .selsema.. perit tekak dan sebagainya kan...

Minuman sejuk

Apa yang kita nak, janji  lepas kat tekak dan tak rasa bahang kepanasan ni.. haaa... salah tau cara kita... bukan ka lebih baik kita kerapkan pengambilan air masak atau dah malas ke toilet sebab banyak air masak... minum la minuman isotonik yang semulajadi.. tiada pewarna dan perasa tiruan yang berlebihan dan sebagai serta seangkatan dengannya...    

Bahaya tau kalu kekurangan air masak dalam badan kita... Sebabnya penyahhidratan merupakan faktor utama yang sering mengakibatkan kelesuan dan menjejaskan prestasi atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal mampu menghidratkan tubuh dengan lebih berkesan berbanding air. Di samping itu, Performance mengandungi lebih banyak elektrolit dan membekalkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman penghidratan terkemuka.

Rumusan elektrolit proprietari OPTI-LTYE™ dengan campuran unik karbohidrat kami bertindak pantas untuk memberikan tenaga serta-merta yang berkekalan serta merangsang penghidratan optimum.

Terbukti secara Klinikal

 *** Ujian makmal terhadap atlet cemerlang menunjukkan bahawa Performance Shaklee membekalkan spektrum elektrolit yang menyeluruh, termasuk kalsium dan magnesium (ciri unik yang tidak dimiliki oleh jenama terkemuka) ***

Sebab tu kalu panas-panas gini.. minuman kegemaran saya since kenal Shaklee ni.. adalah PERFORMANCE DRINK ni.. senang je.. masukkan air masak dalam sebotol besar.. bubuh beberapa sudu Performance Drink ni... dan shake... minum... dahhh hilang dahaga.. tak risau sangat da pasal air-air ni.. saya jadi serik minum ais musim pepanas ni.. bukan kelegaan tekak yang saya dapat... sekali dapat perit tekak daaa plus lagi dapat batuk dan selsema.. wooo seksa wooo... taubat tak nak dah.. kecuali minum pada masa dan keadaan tu boleh je.. tapi jangan keterlaluan... ^__^

Peace...

Nak mencuba resepi bancuhan lain? pasti menarik minat anak-anak untuk merasai dan menjadi minuman kegemaran mereka terutama sekali musim sekolah pagi dan petang...

Cari je mommylina a.k.a lina untuk bantuan korang... saya dekat korang area KULIM dan SEBERANG JAYA & pasti 1Malaysia untuk urusan pos juga termasuk Brunei... Boleh terus hubungi 017-5836865

Nutrisi PENTING Dalam ESP SHAKLEE

Berpagian dengan sarapan saya pagi ni... sini saya kongsikan nutrisi penting dalam ESP Shaklee ni.. bukan main hentam minum je.. konon-konon nak cepat nampak cantik dan gebus la bagaikan....

Sebenarnya.. nutrisi dalam ESP ni kalu semua perasan.. pasti tak sama dengan mana-mana brand dan tak akan menyamai nutrisi ni kat mana-mana walaupun minuman xxxxx cepat kesan seawal 3hari laaa apa laaa...

 Sedangkan badan kita nak menerima apapun yang baiknya adalah dari tempoh 21-90 hari adalah sangat selamat juga sangat berkesan pada tubuh badan kita...

Haaa kan dah terpanjang bebelan pagi ni...nak kongsikan nutrisi nya je..dahhhh terbebel part lain... okey-okey.. saya share nutrisi ni terus close up dari tin ESP tau.. so tak da sebarang prasangka la bagai ekkk...


pengedar shaklee kulim

Dah lihat nutrisi yang bada  kita perlukan ni? Nak lebih faham kan... baik laaa rasai kelebihan dari 1 canister ni.. jangan la cakap tak sedap sebelum mencuba.. takut-takut... sekali cuba nak lagi dan lagi tau....

Berminat nak dapatkan terus kat korang?

Cari je
mommylina
017-5836865
Cod kawasan Kulim & Seberang Jaya & Pos 1Malaysia termasuk Brunei juga










Selamat Pagi Dunia!

Alhamdulillah... bernafas lagi di muka bumi milik Allah SWT kita ni kan... Allahuakhbar...

Selamat pagi dunia!
 Selamat pagi cinta hati
 Selamat pagi semuaaaaa....


 Bersyukur dan sentiasalah kita tersenyum dalam apa jua keadaan... paling melapangkan dada kita adalah SOLAT TAUBAT bila-bila kita merasakan diri kita terlalu banyak lakukan kesilapan dan alpa di dunia ni....

Semoga Allah SWT memberkati apa jua yang kita lakukan... Insyaallah...

Assalamualaikum... loving to share wif mommylina



Monday, 16 March 2015

Biar TESTIMONIAL Berbicara & Buktikan!

Mungkin bagi yang baru, pasti akan berkata.. betul ke ; boleh percaya ke ni.. Pagi ni saya kongsikan dan biar TESTIMONIAL berbicara & buktikan pada kawan-kawan semua...

Pengedar Esp Shaklee murah
 Semoga ianya memberi keyakinan dan manfaat pada semua... Bukan apa; kan yang terbaik dan membawa kebaikan untuk semua harus di kongsi bersama..

Lepas ni... cari saya untuk guide korang.. sebab saya pasti tak akan jual
kat korang tanpa konsultant terlebih dahulu.. guide apatah lagi kan-kan... Insyaallah.. nak orang lain sihat dan cantik-cantik juga...

 Berminat nak dapatkan sempena PROMOSI dan saya pasti harga kali ni tak kan dapat selepas PROMOSI bulan Mac ni tau...

Cari saya untuk korang si cantik-cantik manis

Mommylina
017-5836865

Pengedar Sah Shaklee 867601
Kulim & Seberang Jaya & urusan postage satu Malaysia.












Kelebihan Ayat 1000 DINAR.

Assalamualaikum.. selamat pagi... dah sampai pejabat sa ek semua pagi ni bagi yang bekerja? Bagi yang cikgu-cikgu ni..tengah bercuti atau bersama keluarga tersayangkan...

Pagi ni nak kongsi sesuatu yang kita rasa biasa tapi ianya sangat memberi makna dan kelebihan dengan apa yang kita baca...apatah lagi di bawa awal pagi ni sebagai PEMBUKA REKEZI  di awal pagi kan...

Kelebihan ayat 1000 dinar

Semoga memberi manfaat dan kita dapat amalkan setiap pagi dan setiap kali lepas kita solat fardu 5 waktu lepas ni kan...

Jom doa reramai.. semoga segala urusan kita pada pagi ni dan hari-hari seterusnya di permudahkan olehNya.. amin...

Love mommylina
Pengedar Sah Shaklee 867601
Kawasan terdekat anda Kulim & Seberang Jaya & Pos seluruh Malaysia juga.







Sunday, 15 March 2015

Masalah Tumit Kaki Merekah?

Masalah tumit kaki merekah ni sering di alami oleh kita-kita kan.. buka otai-otai lagend je..tapi kita yang muda ni lagiii laaa...

Tapi saya dah jumpa penyelesaiannya selepas mengamalkan ESP ni..dulu masa minum biasa-biasa dan tak konsisten.. sedikit frust la sebab tak seberapa menjadikan.. sekali bila dah amalkan secara konsisten.. tak payah la sangat berkasut-kasut kat rumah ni...

Suami pun tanya... aik dah tak pakai selipar ke kat rumah ni... haaaa kan dah dapat perli oleh mr.suami...

Segala penyelesaian sebenarnya ada.. dari kita nak mencuba dan amalkan secara konsisten or tak.. sebabnya... kan tak seronok dok kasar je tumit tu... nak manja2 kat mr.suami pun kaki kasar.. oh nooo.. hahaa...

Tapi yang bestnya... selain masalah tumit ni dapat di atasi..ianya sangat bagus untuk sel-sel dalaman kita.. sumber protin yang baik dan mengantikan sel-sel yang mati dalam badan kitz tanpa kita ketahui.. seronokkan..

Dan ada lagiii tau... masalah rambut.. yes... wanita mahupun lelaki pasti ada masalah ni.. tapi saya dan mr.suami juga dapat atasi tanpa perlu risau dah... terutamanya saya yang ada anak kecil ni..ramai para ibu risau kan.. bila anak menyembur je.. tapi saya tak... korang ibu2.. rugi tau tak amalkan sedari sekarang... banyak sangat kelebihan satu canister ESP ni.. 




Kebaikan esp shaklee


Berminat nak tahu lebih lanjut? Dan dapatkan konsultasi percuma dari saya? Sila pastikan korang menjadi CUSTOMER saya yang terbaik VVIP lagi ...

 Cari saya mommylina
 017-5836865 dan untuk kawan kawasan Kulim boleh jumpa je untuk korang...








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...