Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 19 October 2014

Resepi Kegemaran saya bila minum ESP Shaklee

Malam-malam ni korang rasa lapar, nak makan nasi ke nak minum je, kalu korang ada ESP Shaklee, jom korang boleh buat minuman kegemaran anda dalam pelbagai resepi malah dan sangat mengenyangkan itu PASTI!!!

Mudah jeee... tak perlu la korang makan lewat malam da ni, tak elok untuk kesihatan tau, tambahan kalu ikutkan sangat dan terbaik masa makan adalah kul 6pm..nanti korang tak la rasa badan gemuk atau badan rasa cepat letih dan mengantuk kalu amalkan masa seawal kul 6pm tau...

Okey2..kita kongsikan sedikit resepi untuk anda tau..nak lebih-lebih resepi dan konsultasi terbaik untuk anda... anda cari saya lepas ni... Antara yang menjadi kegemaran saya dan pasti anda juga!!!

esp shaklee
Minuman pasti mengenyangkan anda!

esp shaklee
Kekal bertenaga dan milk booster bersama ESP + Kurma

esp shaklee
Minum dan penyediaan semudah ABC

cantik bersama esp shaklee
Bertambah tenaga dengan add on Performance Drink

esp shaklee
Minuman yang sangat mengenyangkan dan menyelerakan.... sila follow resepi yaaaa

esp shaklee
Mahu berdiet bersama dan berjaya!! Sila dapatkan minuman kegemaran ini!!!

esp shaklee
Bagaimana nak dapatkan BUKU RESEPI  untuk ESP Shakee anda????
Menyelerakan... dah-dah..BERHENTI makan nasi tu.. atau berhenti makan "jajan-jajan" ni ..yang mana sangatttt tak elok di waktu malam ni sebegini tau... 

Apa kata korang g dapur, bancuh ESP anda beserta dan ikut selera anda nak resepi mana satu di antara di atas tu... 

opssss... ada yang BELUM dapatkan ESP Shaklee yang tengah OFFER dengan BELI 6 PERCUMA 1 ni??? alahaiii rugi tau... sila oh sila JANGAN lepaskan peluang TERBAIKKKK ni... cari saya kat sini untuk bantuan SEGERA anda-->  
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

2 comments:

  1. sukanya tgk shaker shaklee tu.
    kalau beli Esp dgn sis blh dpt ke shaker tu.hihi
    mak saya ada masalah lutut, dan pernah buang air di lututnya di pmc. makin ok tp terpaksa berganntung dgn ubt yg dibekalkan. sebolehnya xnk bg mak mkn ubat. huhuhuhu.

    esp blh mmbntu tak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum @QasehnyaRania.. Insyaallah boleh tak da masalah... btw untuk kes mak Qaseh. sendi dan lutut ni saya syorkan OMEGA, OSTEMATRIK & JOINT TABLET gabungan ni khas untuk masalah sendi dan lutut... boleh terus wasap saya di 017-5836865 atau email saya kedaivitaminlina@gmail.com

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...