Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 13 June 2015

Berniaga dengan ikhlas dan jujur adalah penyelesaian kepada masalah kewangan kita!

Zaman sekarang, ramai yang mengalami masalah kewangan betul? Tak kita la kita ni bekerja kerajaan mahupun swasta tetap mengalami "kebocoran" kewangan.. Dan ada kalanya kita terduduk termenung memikirkan bagaimana penyelesaian masalah kewangan kita ni kan?

Dan saya suka berniaga, kerana berniaga dengan jujur dan ikhlas adalah penyelesaian kepada masalah kewangan kita sebenarnya. Percaya tak?

Tak percaya? korang boleh mula (YES PROGRAM) dengan modal paling rendah dan tak perlu ribu- riban.. tapi anda pasti teruja sebabnya kita buka je dapat berniaga tambah kewangan kita, malah kita dapat merapatkan ukhwah sesama kita juga kawan-kawan sekeliling kita juga yang baru kita kenali.. dan yang paling best adalah kita dapat mempertingkatkan AMALAN ROHANI kita dan merapatkan diri kita kepada Sang Pencipta kita tau...

Jutawan Shaklee Kulim

Tambahan masa kini dengna mata wang Malaysia rendah.. dengan pelbagai tanggapan orang luar terhadan Negara kita.. dan segala keperluan lain naik dan terus nak... Beruntung la yang kerja makan gaji sebab TETAP ada gaji..

Dan persoalannya cukup tak? Kalu tak cukup nak buat perubahan tak/ ke nak dusuk diam nak tunggu durian runtuh lagi selain RM500 yang bakal masuk tak lama lagi tu.. Tapi keperluan semakin naik dan naik..

Nak bising? siapa nak dengar? melainkan kawan-kawan yang menghadapi masalah yang sama juga setiap hari...

Sampai bila nak biar kehidupan macam ni?

Bagaimana kita nak besarkan GAJI kita secara luar biasa?

Anda boleh dengan PROGRAM YES kali ini.... anda nak ubah atau tidak?
 
tambah pendapatan

Apapun TAHNIAH pada penjawat awam... tapi ianya CUKUP tak untuk keperluan setuiap hari?

Berniaga Online

Sememangnya rezeki Allah SWT berikan pada setiap hambaNya dengan cara berlainan.. cuma kita yang mencorakkannya.. betul tak?

Bagi yang dah bekerjaya.. ni hakikatnya kerja makan gaji yang kita semua kena terima.. tapi persoalannya cukup ke dengan apa yang kita perolehi?

Sebulan kerja.. tiba masanya dapat gaji? Sehari pun kita boleh habiskan.. betul tak?

berniaga shaklee

Bagaimana pula keadaan anda yang lain? Bertambah pula dengan yang ini -->

kerajaan

Dah sah-sah yang nak balik kampung lepas ni berfikir-fikir lagi nak balik sebulan 2kali kan... Tapi bila nak rayani mahupun kenduri-kendara saudara terdekat kita di kampung.. kena la balik kampung juga kan...

Dengan persiapan nak raya lagi... perbelanjaan isi rumah lagi... cukup tak?

Tak Cukup?

Penyelesaian korang? Tak kan nak tunggu "durian runtuh" or bonus kerajaan nak bagi pula kan.. kalu yang bekerja swasta? Lagi la kan.. bukan dapat bonus selalu...
 
kelebihan shaklee

Tapi kalu korang NAK UBAH cara biasa-biasa (kehidupan sekarang) menjadi luar biasa dan TAMBAH PENDAPATAN dan dapat BONUS tiap bulan.. korang NAK tak?

berniaga online

Penyelesaian ada depan korang! YES PROGRAM membantu anda mengubah pendapatan korang dari biasa-biasa kepada luar biasa.. . Pastikan korang tak lepaskan peluang untuk kali ni... peluang datang tak selalu...

Cara paling mudah? korang ak perlu susah-susah ke pejabat pos kalu nak.. tapi saya suka ke pos laju..lebih suka jalan-jalan cari ilmu lagi...  Bagaimana?

1. Tidak perlukan modal yang besar hanya yuran seumur hidup RM69.
2.  Boleh berniaga dari rumah sahaja atau dari mana-mana anda suka.
3. Tidak perlu menyewa premis.
4. Keuntungan 100% milik anda. Unlimited income.*
5. Bonus dibayar setiap bulan pada 15hb.
6. Matching Bonus 10%-50%*.  (anda akan dapat extra bonus dari yang sepatutnya)
7. Percuma sebotol Vitalea (multivitamin) bernilai RM94.
8. Bonus extra untuk RANK UP.
9. Wang Tunai RM 10,000 beserta trofi*

*Mengikut terma dan syarat

Siapa TAK NAK ni sangat dan tersangat RUGI jika masih lagi menunggu dan terus menunggi tau.. Jom jangan harapkan MAKAN GAJI lagi .. boleh dapat extra income semua boleh buat... Jom SEGERA!

Bagaimana tu? Boleh terus cari saya di sini

Puan Lina
017-5836865
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
SidPRO anda 867601



No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...