Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 11 June 2015

Jana Pendapatan Separuh Masa atau Sepenuh Masa Dengan YES PROGRAM

Melalui YES PROGRAM, Shaklee membuka peluang untuk kita semua untuk bina kerjaya kita.. Apatah lagi bersama anak-anak muda belia yang sedang mencari pekerjaan... Bagi yang bekerja rasa gaji tak cukup-cukup.. kami ada membuka PELUANG untuk anda...

Bagi yang sedang menganggur a.k.a tanam anggur tapi masih tak berbuah-buah lagi.. ni dah nak puasa.. esok-esok lagi kalu panjang usia nak raya pula.. nak beli persiapan raya sekarang tak kan masih nak harap duit mak ayah pula.. dah habis belajar.. USAHA cari duit sendiri la kan.. nak bagi duit raya mak ayah lagi..

peluang kerjaya

Kami ada membuka PELUANG untuk anda... Yes Program.. ya .. ini kali lah masa untuk anda dapat mencari income lebih tanpa paksaan dan arahan dari mana-mana bos anda pula..

Mencari kerja yang elok tak dapat-dapat kan.. mau tak.. Lagi masalah graduan sekarang.. belajar tinggi-tinggi. tapi sudahnya???

  " Untuk tahun 2015 setakat ini, 400,000 sedang menganggur dan tiada jawatan kosong untuk mereka seramai 161,000 daripadanya adalah di kalangan graduan yang telah  grad 6 bulan tamat pengajian tetapi masih terhad peluang kerja dan jawatan kosong sehingga ke hari ini yang mana kebanyakannya berumur antara 20 hingga 24 tahun "


berniaga online

Tambahan lagi dengan GST yang di katakan "membantu" masyarakat zaman moden ni, tapi bagaimana dengan penggunaan wang untuk isi rumah kita selepas bermula dengan tarikh 1.4.2015 yang lepas?

Bagi yang kara-raya .. konon tak terbeban la dengan GST ni.. sebabnya mereka da kaya-raya .. apa la sangat dengan 6% ni ye dak?

Tapi yang hidup biasa-biasa tak kan la sampai bergaduhan; sampai cerai-berai hanya di sebabkan pertambahan 6% ni pula?

Lagi-lagi bila anak-anak nak itu ini.. jalan sikit je, anak nak itu ini.. mainan sana sini terjual menarik perhatian si anak kita.. sedangkan yang kita nak la berjimat sebabkan 6% tu kan.. Tapi mengerti ke si anak-anak kecil bila kita katakan...

"nak.. kita nak berjimat ni.. tak payah la ek.."

Sekali anak meraung-raung depan orang ramai? kita pula yang tentionnya.. membeli sambil membebel si anak kecil yang tak tahu apa-apa.. lepas tu daaa terlari budget kononnya... Sedangkan RM10 je pun si anak tu nak mainanan..

Sebabkan dah terbiasa sebelum-sebelum ni kan...Tapi kita? Nak juga berjimat sampai begitu sekali.. sudahnya? anak-anak pula jadi mangsanya...

Bagi saya.. apa yang boleh saya katakan.. Jangan la.. Penyelesaian JIMAT ni takberjaya dah zaman sekarang.. bukan kita nak biasakan segala permintaan anak kita di penuhi.. Tapi dah anak-anak meraung tak kan kita nak marah depan orang ramai kan? kita pula lemah nak pujuk anak.. jadi la juga "bazir" tu kan..

RM50? sekarang? dah macam RM5 je kan?Beli itu ini sedikit je dah RM50 ke atas... garu kepala kita di jawabnya.. gaji dulu dan sekarang tak naik-naik juga kan...

Sudahnya? Takkan nak tongkat dagu pandang dinding je kan? .. apa kata guna penyelesaian ikut cara Rasulullah SAW kita.. "Berniagalah kita jikat kita nak jadi orang yang luas biasa dan kaya..."

Kaya dan berilmu juga beramal.. Insyaallah.. dalam kita berniaga.. kita boleh je bantu orang lain tau.. tak percaya?

Macam bantu orang yang NAK SIHAT? Kita bantu orang yang sedang perlukan bantuan kita.. dan kita kongsikan apa yang kita tahu untuk kebaikannya.. dan dia orang tu sihat dengan usahanya dan keyakinan nya dengan kuasa ALLAH SWT.. kan ke itu satu pahala untuk kita juga?

Tak susah pun nak mulakan.. caranya?? Semudah IMPIAN kita, Insyaallah.. Dari impian biasa .. Pastinya menjadi impian yang luar biasa tanpa kita sedari tau.. Bagaimana?

Bermula dengan YES PROGRAM ni.. caranya? follow gambarajah ni.. --> (If tak faham terus cari saya)

Vitalea percuma

Bermula perniagaan ni tak perlu pun kuar modal besar-besar.. under budget kita semua kan? kalu kita bermula dari bawah.. banyak sangat ilmu akan kita perolehi dan pelajari.. ilmu produk.. ilmu dunia dan akhirat juga.. Insyaallah..

Dunia kita dapat kebaikan Akhirat pun kita jaga dengan lebih baik..

Susah tu ALASAN je korang.. Susah dan seterusnya MUDAH itu satu cabaran dan usaha untuk kita sama-sama keluar dari ZONE sekarang.. Tak kan kita nak terus kekal setempat je dan telan je ayat orang sering berkata..sedari dulu macam ni.. sampai la anak cucu kita pula kan? saya tak nak.. korang pasti tak nak juga...

"Yang kaya makin kaya.. yang miskin makin miskin pula?? " nak ke macam ni berterusan? di tindas la..

Yeke? Ye ko kalu MALAS nak usaha dan tak nak usaha serta ubah kehidupan sekarang kan.. makan gaji? Tak salah.. tapi tak salah juga kan kalu kita mulakan sesuatu yang LUAR DARI KEBIASAAN kita sebelum-sebelum ni kan?

Ikut konsep cina... "berniaga bukan mau untung saja maaa.... tapi saling tolong menolong maaa.. baru betul itu perniagaan...

Bagaimana nak mula? Masih tak faham? Boleh terus cari saya untuk terus UBAH cara hidup kita bermula SEKARANG!

Saya; Puan Lina
017.583.6865
Pengedar Shaklee Kulim; & 1Malaysia termasuk Brunei juga..
SidPRO anda 867601


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...