Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 19 June 2015

Bersabarlah Wahai Penjawat Awam.....

Baru-baru ni ramai yang bising orang penjawat awam je dapat BONUS tapi tidak pada penjawat Swasta kan? kan setiap jabatan atau syarikat ada hak memasing.. kenapa yang pekerja swasta tak "minta" kat bos memasing..

 Kenapa? nak bising bila kerajaan (merangkap) boss untuk penjawat awak beri bonus ramai yang bising dan ramai peniaga or penjual pula yang naikkan harga barang sebab? gaji dah naik.. sedangkan? berapa sen kje la naik.. tak betul..

Dan harus di ingat wahai penjawat awam... korang gaji awal.. korang dapat bonus.. tapi SELEPAS RAYA sakan.. JANGAN buat-buat lupa... gaji bulan 8 tersangat la lama kalu  tiada pendapatan sampingan.. kan?

Betul tak kiraan hari yang bakal penjawat awam akan hadapi?
Dan korang nak tahu tak contoh penjawat Swasta yang dapat BONUS leboh dari RM500 adalah pekerja-pekarja TNB tu tau.. dorng dapat lebih dari Rm500 malah 3 or 4kali ganda dari gaji mereka setiap tahun.

Tapi tak ada pun yang bising dan tak da pun kenaikkan barang bila dorng dapat  BONUS berganda2 dari gaji mereka...



Penjawat awam baru dapat Rm500, pemborong.. peruncit dan sebagainya mulalah naikkan harga barang bagai... kesannya? Semua termasuk pesawah, pekebun dan petani kecilan... Kesian kan? Lepas tu penjawat awam juga yang kena...

Lagi parah ni haaa... lagi sedih bila keduanya pekerja awam dan raya sakan..hihi..

bulan ni gaji biasa...

bulan depan gaji awal sebab nak Raya...

bulan seterusnya? Tak ke sakit nak tunggu gaji lepas raya tu?

Sudahnya RM500 tu tak nampak pun kemana...

Bagaimana nak atasi ni? Kalu setiap tahu berlaku macam ni? Tak kan nak "ikat perut" setiap kali lepas raya? Betul tak?

Korang nak tak penyelesaian untuk atasi masalah "ikat perut" lepas raya ni?

Penyelesaiannya ada kat sini... musah dan berbaloi.. klik kat sini -> YES PROGRAM <-

pengedar shaklee kulim

Terus tanya saya untuk pertanyaan lebih lanjut dan ubah cara kita kepada luar biasa untuk masa depan sendiri bukan untuk orang lain tapi keluarga kita dan orang2 sekeliling kita kan....

Sebarang pertanyaan boleh terus cari saya di sini...

Puan Lina
017-5836865
Pengedar Shaklee Kulim; 1Malaysia dan Brunei
SidPRO anda 867601


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...