Kenapa Perlukan VITAMIN E Dalam TTC Anda?

Dalam peracangan nak hamil? Dalam lama TTC namun belum ada perubahan dalam perancangan anda? Dan apa pula kaitan dengan Vitamin E ni? Kenapa perlukan VITAMIN E dalam TTC anda?

Banyak faktor yang perlu di fikirkan anda nak perancang hamil atau dah lama dalam proses TTC anda namun belum di kurniakan zuriat? dah lama menunggu, namun belum temui apa yang sesuai untuk proses TTC anda?

Kenapa antara banyak makanan tamnahan untuk hamil, ramai akan sarankan VITAMIN E? Apa kebaikan VITAMIN E untuk proses kehamilan? 

Sebenarnya, Vitamin E ni boleh di amalkan kedua pasangan, suami dan isteri, isteri dan suami, haaa gitu, tak la hanya isteri sahaja yang berusaha nak hamil, namun pihak suami buat tak tahu pula ye. 

Sebab nak hamil ni perlukan kedua-dua pasangan aktif dan subur, anda salah satu tak subur, makanya proses dan peluang untuk hamil tu berkemungkinan agak rendah. Bayangkan si suami yang tak subur, dan memaksa untuk isteri hamil bagaimana keadaan si isteri? tak ke stress jadinya? kan? sebab nak waktu subur pun kena ada kerjasama kedua pihak.

Antara kebaikan ambil VITAMIN E ketika anda sedang merancang dan dalam proses TTC anda? Vitamin E terbaik sebab;-

* Tinggi antioksidan, mencegah dari radikal bebas salah-satunya adalah asap rokok sang suami / pria di luar yang lalu atau di tempat awam (asap rokok ni lebih bahaya yang mendekat @ terhidu dari yang merokok tau)

* Membantu proses kesuburan suami isteri

* Membantu tingkatkan ketebalan dinding rahim (isteri)

* Dan selain itu adalah untuk bantu meningkatkan kuliti sperma sang suami, dan bilamana sperma subur dan banyak, maka peluang untuk hamil itu agak cerah. 

Bilamana kekurangan Vitamin E dalam badan sang suami ianya akan menghalang pembentukan sperma.

Maka dengan pengambil suplemen Vitamin E ni adalah salah satu usaha suami isteri dan ianya boleh membantu dalam meningkatkan motilitas sperma.

Dos yang disyorkan dalam ialah 400 IU setiap hari dan bukan hanya isteri sahaja kena ambil malah suami juga sangat di perlukan.

Dan paling penting pemilihan VITAMIN E juga adalah penting, yang mana terbaik pengambilan Vitamin E untuk anda merancang hamil adalah yang tingginya 400iu yang mana terdapat dalam Vitamin E jenama Shaklee.
Oh ya lupa saya ingatkan, nak hamil ni juga perlu ambil asid folic yang wahai para isteri, ini penting kerana asid folic juga salah satu yang membantu pembentukan janin sedari awal proses nak hamil. Kat sini saya tak terangkan, sebab saya tumpu pada si VITAMIN E dan kebaikannya..

Dimana anda boleh dapatkan Vitamin E Shaklee ni? atau set-set lain juga?
Anda boleh terus tekan gambar Vitamin E di atas, atau anda boleh terus cari team kami di;

017-5836865
Mommylina and Team

Semoga sedikit perkongsian kami ni membantu anda dalam perancangan anda suami isteri dan perlu di ingat, ni adalah salah satu ikhtiar kita, selebihnya, kita serah pada Allah SWT untuk segala usaha dan perancangan kita. In Syaa Allah


Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

Pesanan ringkas :-
Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

"Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman blog ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan berkongsi. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...