Rasa bersalah andai tak kongsikan...


Balls palsy? Baru-baru ni saya ada terbaca seorang pelajar matrik terpaksa berhenti belajar sebab keadaannya yang sangat teruk dan dia sangat down juga stress.
.
Kenapa?
.
.
Balls palsy menyerang dia saat dia di semester pertama pembelajaran. Muka senget sebelah, mata berkelip-kelip dan lepas 30minit k atas baru mata mula berhenti berkelip.
.
Ada ke macam tu? Rasanya. Sebab pengalaman saya, tak la seteruk adik tu. Tapi ... ya saya pun rasa apa adik tu rasa. DOWN AND STRESS!
.
Tapi tahu kah itu juga penyebab serangan balls palsy memakan masa lama untuk sembuh.
.
Sebaiknya???

Elakkan sebarang tekanan pada diri sendiri dan jangan biarkan diri anda sendirian. Mohon keluarga beri semangat dan sila dapatkan rawatan pakar serta fisioterapi dengan segera. Lagi lama dan di biarkan?
.
Ianya memakan masa untuk sembuh.
.
Boleh sembuh ke balls palsy ni?
.
BOLEH!
.
Tapi anda ada dua pilihan. Nak ambil steriod atau jaga pemakanan dengan pengambilan vitamin yang sesuai keadaan anda.

Saya?
Sebab saya sedang menyusukan anak saya. Maka saya tolak pengambilan steriod, saya pilih PENGAMBILAN VITAMIN SHAKLEE yang mana SAYA YAKIN DAN BERANI UNTUK UP DOSE mengikut keadaan saya sendiri.
.
Antaranya???
.
Ada diperkongsian vlog saya ni. Boleh ke channel vlog saya (legasi vitamin lina)
.

.
Dan saya sertakan juga vlog saya di sini. Boleh follow dan subcribe ya.
Moga apa yang saya kongsikan memberi manfaat dan membantu anda untuk LEBIH SIHAT DAN YAKIN!
.
Nak dapatkan produk yang saya amalkan?
Boleh terus hubungi saya di talian 0175836865
.

 Balls palsy 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...