Aktif dan Berjaya : Pengedar Bebas Shaklee Malaysia

Sedang mencari agen Shaklee? Saya Linakhtar adalah salah seorang Pengedar Bebas Shaklee Seluruh Malaysia.
.
Apa yang boleh saya bantu anda? Mungkin anda nak dapatkan info atau nak beli PRODUK SHAKLEE yang berkaitan anda? Saya pasti akan bimbing dan konsultasi anda.
.
Untuk maklumat lanjut boleh terus cari saya di talian yang tertera.
.
.
Dan saya juga sedang mencari rakan niaga, di mana saya mencari sebolehnya di seluruh negari agar memudahkan saya untuk pengurusan COD atau penghantaran barang terus kepada pelanggan hari yang sama. 

pengedar shaklee malaysia
 
.
Kes untuk pelanggan yang nak produk Shaklee ini secara COD. 
.
Seronokkan? 
.
Yang nak juga berminat nak berniaga ni sangat-sangay di alu-alukan dan sedang nak fikir modal? Modal pendaftaran hanya Rm65.00, atau nak FREE MEMBERSHIP? 
.
Boleh je. Terus hubungi saya ditalian 0175836865, saya akan beritahu apa yang perlu anda lakukan. 
.
Nak income LEBIH? 
.
USAHA PASTI LEBIH. kan? 
.
Okey untuk anda yang nak order barang, boleh terus klik logo E-SALE saya tu. Atau... ..
.
Terus hubungi saya ditalian 017-5836865. Saya akan beritahu anda produk apa yang sesuai untuk masalah anda. 

Anda sedang mencari VIVIX? 

testimonial vivix

Anda nak order VIVIX SHAKLEE? Hubungi 0175836865. 
Boleh... saya uruskan. In sha Allah.
.
.
Jom sihat sama-sama.
Berjaya sama-sama. 
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...