Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 15 October 2016

Vivix membantu penjagaan kesihatan yang lebih baik?

Mungkin ramai yang anggap mahal dan akan bertanya, berbaloi ke mereka nak beli lebih dari sebotol VIVIX SHAKLEE ni?

Tapi sedarkah kita, yang mana sihat itu tak boleh di beli dengan wang ringgit? Percaya tak anda sendiri mungkin akan berkorban apa sahaja demi nak mengembalikan KESIHATAN yang lalu bila lambat mencegahnya?

Ramai mereka akui dan percaya.

Bagaimana pula dengan anda selepas ini?

Mungkin ada saudara mara, adik beradik, mak ayah yang sedang tak sihat? Dan pelbagai cara tapi belum menemui keserasiannya?

Moga ini sangat membantu penyelesaian untuk pencarian kesembuhan atau boleh membantu untuk sakit iti berlarutan sebelum anda sendiri menyesal tak mencubanya!

Kita berusaha Allah SWT @ Tuhan je yang maya mengetahuinya kan?

Nak cuba?

Boleh terus dapatkan dari saya Pengedar Sah Shaklee berdaftar 867601

Di talian 017-5836865 (Linakhtar) 
Dengan guide dan konsultasi khas untuk anda juga.

Postage seluruh Malaysia, Brunai dan Singapore.

Bila SIHAT ITU MAHAL HARGA-nya. Tiada apa lebih bernilai dari penjagaan KESIHATAN kita semua.


Special Edition Vivix: Penyelesaian Sakit Tumit dan Darah Tinggi?

Pernah tak rasa tertekan dengan keadaan kesihatan kita? Dah ke hospital, klinik tapi sakitnya tetap sama?

Darah tinggi tak pernah nak normal, sakit tumit nak bergerak ke sana ke mari? Hanya Allah SWT je yang tahu kan. Apatah lagi mak ayah anda yang pernah alaminya.

Penyelesaian anda?
Saya kongsikan TESTIMONIAL dan cerita kakak ni tentang sakitnya...

SAKIT TUMIT SEMBUH & BACAAN DARAH TINGGI MENURUN SELEPAS AMALKAN VIVIX]

--> TESTIMONI VIVIX: PUAN ARBAYIAH MOHD NOH
●●●●●●●●●●●●●●

Assalamualaikum..
Nama saya Arbayiah Binti Mohd Noh dan berumur 53 tahun. Saya seorang suri rumah dan kini menetap di Selangor serta mempunyai 5 orang anak. Saya ingin berkongsi pengalaman saya mengamalkan Vivix kerana masalah darah tinggi, sakit tumit dan cepat penat.

Saya pernah mencuba pelbagai suplemen, berjumpa doktor dan membeli produk lain seperti Jus Nusantara, Jus dari produk Zhulian dan macam-macam lagi. Doktor juga membekalkan ubat-ubatan setiap kali selepas check up.

Saya mula mengenali Shaklee melalui phamplet yang dibawa pulang oleh anak saya, Nurliyana. Beliau merupakan seorang pengedar Shaklee. Saya juga turut membuat pembacaan di Internet untuk mengetahui kandungan Vivix serta membaca testimoni-testimoni di Internet.

Saya mengambil 1 sudu teh Vivix setiap pagi. Selain Vivix, saya turun mengambil Ostematrix setiap hari. Selepas 5 bulan mengamalkan kedua-kedua produk ini secara konsisten, bacaan darah tinggi saya telah menurun dan dulu setiap 1-2 bulan saya perlu pergi ke klinik untuk check up, kini cuma 6 bulan sekali sahaja. Saya juga telah menghabiskan 2 botol Vivix dalam tempoh 5 bulan ini.

Saranan anda saya untuk pembaca yang mempunyai masalah seperti saya, minumlah Vivix untuk kesihatan yang menyeluruh. Saya berasa sangat gembira kerana bacaan darah tinggi saya telah berkurang bacaannya. Saya juga sangat berpuas hati sebab dengan Vivix ini saya tidak lagi perlu mengambil ubat-ubat lain. Ianya memudahkan saya yang tak suka sangat makan ubat ini.

Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anak saya kerana memperkenalkan Vivix kepada saya. Selama 4 tahun saya menghidap darah tinggi ini, akhirnya saya bebas. Malah berat badan saya juga turun dengan banyak selepas mengamalkan Vivix.

Terima kasih Vivix! Saya sayang Vivix! ;)
.
Nak sesuatu yang TERBAIK biarlah betul-betul berkesan kan?

Nak tempah sekarang? 
Terus hubungi saya di 0175836865
Linakhtar

Pengedar Shaklee Anda 867601

#supermomshakleestory 
#myvivixstory
#vivixse



Thursday, 13 October 2016

Kenapa anda sering diserang sakit TONSIL?

Tonsil sering tak asing lagi bila demam orang dewasa apatah lagi anak-anak kecil kan? Bila ke Klinik disebabkan demam atau selsema dan serangkainya adalah batuk, doktor pasti akan menyuluh mulut kita, bagi memastikan anda ada tonsil ke atau sebaliknya.

Tonsil ni antara yang terdiri dari SISTEM IMUNISASI badan kita.


Sistem imunisasi kita manusia terdiri dari TONSILS & ADENOIDS, SALURAN LIMFA, THYMUS, KELENJAR LIMFA, LIMFA (spleen), APPENDIX & TULANG SUMSUM.

Semua berkaitan di atas akan BEKERJASAMA mempertahankan tubuh daripada SERANGAN oleh bakteria, virus, parasit dan kulat.

Apabila TONSIL ni menyerang, maka batuk, selsema juga demam akan lambat kebahnya. Kenapa?

Ianya berpunca daripada lemahnya tubuh badan kita. Percaya?

Cuba perhatikan anak-anak atau anda demam dan doktor sahkan anda ada tonsil, pasti ianya terasa perit dan sakit 3 serangkai itu lambat sembuh sehingga lah tonsil anda lega dan hilang baru lah batuk, selsema dan demam anda juga sembuh secara berperingkat.

Bagi saya, antara yang sangat membantu dan yang pernah juga saya alami salah satunya yang terbaik ialah NUTRIFERON, VITAMIN C, GARLIC juga VIVIX.

Semua itu antara yang sangat membantu menguatkan SISTEM IMUN dalam badan kita juga anak-anak.

Anda nak selesaikan masalah tonsil anda? Dapatkan yang TERBAIK untuk anda, anak dan keluarga anda.

My fisrt AID kat rumah, begitu juga anda.

Terus hubungi saya di talian 0175836865 untuk ORDER anda.

Dan untuk urusan postage seluruh Malaysia, Brunai juga Singapore boleh di atur juga.

Sihat itu MAHAL harganya kan? 
Hargai kesihatan kita sebelum terlambat!



Testimonial ibubapa, keluarga tentang NUTRIFERON ini, jimat atau terlebih jimat bila anak-anak sihat dan tak kerap selsema, batuk juga demam? 

Setuju? Now turn anda untuk menguatkan imun anda, anak-anak dan juga keluarga tersayang.

Apa itu Resveratrol? Betul ke membantu masalah diabetis?

Percaya tak sihat itu mahal harganya? Andai anda tahu betapa nak merawat itu lebih mahal harganya, anda pasti tak akan mengabaikan penjagaan kesihatan dari sekarang.


Tambahan lagi sakit diabetis yang menyerang dalam diam dan secara senyap memakan diri sendiri andai di biarkan...

Pernah tahu tak apa yang tersangat membantu untuk masalah DIABETIS ni dari makan ubat setiap hari?
vivix shaklee

Apa itu Resveratrol? Betul ke membantu masalah diabetis?

--> Vivix® Botanical Beverage Mix melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol.

Vivix® mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.

Bagaimana VIVIX SHAKLEE ni membantu?

Biarlah beberapa TESTIMONIAL ini menceritakan dan anda membuat keputusan anda selepas ini.

Nak dapatkan VIVIX ni?
Terus hubungi saya di talian di bawah...
017-5836865
Linakhtar
Pengedar Shaklee Anda 867601

Postage Seluruh Malaysia, Brunai dan Singapore.

*** Anda berhak lebih sihat dan hargai sihat sebelum sakit...


vivix shaklee
Testimonial KENAPA SIHAT ITU MAHAL HARGA-nya.
testimonial diabetis dengan vivix
Testimonial BACAAN GULA TURUN & SEMAKIN MUDA
vivix shaklee
Vivix BANTU selesaikan masalah DIABETIS anda!

Wednesday, 12 October 2016

Testimonial : Sakit Batu Karang SEMBUH Lepas Amalkan Vivix?

Bercerita tentang sakit ni, adakalanya kita tak perasan sebenarnya. Tapi bila dah lama sakit tempat yang sama dan buat pemeriksaan doktor.l, rupanya sakit tu dah lama..

Ni antara customer kami dan kita terus merangkap ahli Shaklee tentang produk ini... Doktor pun terkejut.

[SAKIT BATU KARANG SEMBUH SELEPAS AMALKAN VIVIX]
.

Assalamualaikum W.B.T. Nama saya Akmal Mustafa dan berumur 28 tahun. Saya seorang suri rumah, mempunyai 3 orang anak dan kini menetap di Terengganu. Saya pernah mengalami masalah sakit kencing sejak dari bangku sekolah. Seingat saya ketika saya di tingkatan tiga.

Penyakit tersebut berlarutan untuk jangka masa yang agak lama. Hinggalah apabila saya berkahwin pada tahun 2008. Kesakitan yang saya alami semakin teruk. Saya mula tahu saya menghidap batu karang apabila terjadi insiden selepas saya mengurut perut dengan bidan, pada hari yang sama saya merasa sakit yang terlampau dahsyat.

Seperti ada sesuatu yang tajam seolah menghiris bahagian peranakan seta saluran kencing saya hingga menyebabkan saya menggelupur kesakitan. Bahkan saya tak mampu untuk berjalan kerana terlampau sakit. Suami saya terpaksa menggendong saya ke hospital kerana keadaan saya yang tak mampu untuk berjalan. 

Bermula dari situ doktor melakukan scan dan test urine dan dapat detect saya mengalami batu karang. Ini berlarutan sehingga saya merasa sakit dalam saluran kencing, sakit ketika bersama suami, rahim bengkak dan jangkitan kuman. Saya mengalami perkara ini sejak berumur 15tahun. Selain ubat hospital saya ada berikhtiar dengan ubatan kampung. Minum rebusan akar kayu dan ubat homeopathy.

Tapi kesannya saya mengalami pening yang melampau serta saya juga terpaksa berjumpa pakar ENT kerana ubat yang saya makan menyebabkan dalaman saya kepanasan hingga memberi effect telinga saya sakit dan berdengung.
.

Doktor sarankan saya berhent dan mencadangkan saya supaya makan ubatan yang telah ditetapkan dos pengambilan yang betul. Akhirnya saya stop dan selepas itu hanya menggunakan suplemen Shaklee. Saya berikhtiar dengan produk Shaklee selepas hasil pencarian di internet.
.

Pada mulanya saya hanya mengambil Alfalfa Complex dan Garlic sebagai langkah untuk mencegah kencing kotor. Alhamdulilah sekitar 1 minggu konsisten saya dapat kesan positif. Sakit bertahun yang saya alami dan bergantung dengan pil killer untuk tahan kesakitan hilang!

Lepas tu saya mula ambil tambahan vitamin lain seperti Ostematrix dan Vita-C. Then saya buat pemeriksaan doktor untuk kepastian, sakit kencing saya hilang, kencing kotor pun pulih, rahim dah tak bengkak. Tapi batu karang masih ada.
.

Kemudian saya mula membeli tambahan vitamin sebab saya nk kesan yang extra. Saya nak hilangkan terus batu karang. Saya mula minum Vivix. Alhamdulilah. Bersyukur sgt asbab sebotol Vivix yang saya minum, hasil pemeriksaan doktor batu karang saya hilang

Doktor pun terkejut dan tanya apa yang saya amalkan. Saya bawa botol Vivix dan tunjuk pada doktor. Doktor nasihatkan saya untuk terus amalkan pengambilan nutrisi yg sihat untuk mencegah batu karang dari terbentuk kembali. Saya mula beli Vivix selepas daftar sebagai ahli Shaklee.
.

Saya tahu tentang Vivix hasil dari research dan produk study serta mencari testimoni pengguna Vivix. Saya mengambil sesudu kecil sekali sehari. Saya juga turun mengambil suplemen Shaklee lain seperti Garlic, Alfalfa, Garlic, Vita-C dan Ostematrix. Antara hyling crysis yang saya alami ialah letih dan mengantuk, kencing menjadi sangat kuning dan beransur bersih dari hari ke hari. Oleh kerana saya menyusukan anak, hari pertama dan kedua baby kurang menyusu, mungkin ada perubahan pada rasa. Tapi saya lebihkan minum air putih. Sesudu Vivix sehari saya bahagikan untuk pengambilan 3 hari supaya kandungannya dapat balance dgn tubuh saya.
.

Alhamdulilah dengan cara tu baby saya kembali menyusu macam biasa dan lepas tu saya minum sesudu kecil sekali sehari balik. Dua minggu selepas minum Vivix, perubahan ketara saya tak lagi rasa sakit dan tak selesa pada saluran kencing. Tubuh menjadi ringan dan bertenaga dan tak mudah letih. Susu badan juga semakin meriah.
.

Saya mengambil masa dua bulan makan pil dan vitamin dan 2 minggu untuk menghabiskan 1 botol Vivix. Hasil scan dan urine test kuman batu karang dan batu karang hilang. Saranan saya pada yang mengalami penyakit batu karang, cubalah berikhtiar dengan suplemen Shaklee terutamanya Vivix, kerana Vivix berfungsi membantu untuk merawat sistem dalaman tubuh badan kita.
.

Saya sangat bersyukur pada Allah asbab pengambilan ViVix dan beberapa vitamin lain batu karang saya sembuh. Saya sangat berpuas hati dengan produk Shaklee. Alhamdulilah dan syukur kehadrat Ilahi dengan limpah kurniaanNya saya sembuh dan dapat menjalani kehidupan dengan selesa dan tenang. Terima kasih atas peluang ini.

#supermomshakleestory 
#myvivixstory
#vivixse

Nak berkira tentang kesihatan? 
Tak perlulah kot, sebab mungkin barang kita boleh cari ganti. Tapi KESIHATAN ni kita tak boleh tukar ganti... 
.
Jom sertai kami untuk penjagaan kesihatan bermula SEKARANG!

Hubungi saya untuk tempahan anda ditalian 
017-5836865
Linakhtar

Pengedar Shaklee Anda 867601

           ==========

              Testimonial ni dah merasai betapa berkesannya dan mahalnya SIHAT itu berbanding yang lain.... 


Tuesday, 11 October 2016

Bagaimana nak mengawal KOLESTEROL JAHAT?

Bercakap tentang kolesterol, ramai yang akan menganggap hanya mereka berbadan gemuk atau berisi sahaja berdepan dengan masalah ini... sebenarnya yang kurus pun berisiko tinggi tau...

Tak percaya? Cuba check tahap kolesterol anda... pernah check tak?

Jangan biarkan KOLESTEROL JAHAT ni lelama dalam badan anda juga tau.. Kenapa?

Jika di biarkan...

Lelama... ianya meningkatkan risiko penyakit kardiovaskular dan strok. Lagi tak bahaya?
.
Bagaimana anda MENCEGAH tahap kolesterol anda?
.
Jom jaga pemakanan secara sihat...

Nak dapatkan sesuatu yang terbaik ?
Hubungi saya untuk bantu anda juga.

Lina Akhtar
0175836865
Pengedar Shaklee 867601
.
#shakleekulim
#shakleekedah
#kolesterol
#darahtinggi
#strok

#shakleemalaysia
#shaklee #promosi

Monday, 10 October 2016

Kelebihan Omega Guard Shaklee untuk seisi keluarga

Kebaikan minyak ikan kepada kita dan kesihatan kita?
Ya selain terbaik untuk anak-anak kita.. ianya terbaik juga untuk kita yang dewasa ni...

pengedar shaklee anda 867601

Antaranya? 

Kesihatan JANTUNG
 Kesihatan dan ambil peduli tentang KOLESTEROL
 Menyihatkan MATA
 Mengurangkan risiko keguguran bagi anda yang sedang merancang kehamilan dan pernah mengalami masalah keguguran...
 Juga yang kerap alami masalah sakit tumit mahupun sakit sendi.
 Masalah GOUT juga minyak ikan ini sangat membantu.

Dan juga sangat bagus untuk anda yang cuba nak diet secara sihat dan menbuang @ menyingkirkan lelema tepu dalam badan kita... 

Lagi??? Terlalu banyak manfaatnya... tapi anda dah ambil dan amalkan tak? Sakit ni kita tak nampak... tapi bila dah sakit, nak merawat itu lebih mahal harganya dari nak mencegah! 

Ni saya setuju!
.
Nak sihat? Sure la kan....
Nak order?
Terus hubungi saya di talian 0175836865
Fast action FAST RESULT!
.
#pengedarshaklee
#shakleekulim
#shakleekedah
#shakleemalaysia
#diet #sihat

#testimonial SAKIT TUMIT BERKURANG SELEPAS AMALKAN 
OMEGA GUARD SHAKLEE!

Sunday, 9 October 2016

Kebaikan dan manfaat minyak ikan kepada anda?

Hari ni nak kongsikan kepada semua tentang kebaikan minyak ikan ni bukan je terbaik untuk anak-anak, tetapi juga kita yang dewasa ini. 

Penting ke? 

Anda rasa? 

Sihat itu mahal ke murah? Andai anda sakit? Siapa yang akan menjaga keluarga kita? 

Mungkin sekarang kita biarkan je sakit sikit-sikit itu tak mengapa? Adat dan biasa? Tapi bukan ke dari sakit biasa-biasa itu boleh membawa kepada yang lebih besar? Teruk? 

Bukan nak minta, tapi kan baik MENCEGAH dari merawat?
Setuju?

 Bagaimana nak mencegah andai kita belum berikan kepada anak-anak kita? 

Apa kata anda mulakan sedari sekarang! 

Saya DAH berikan kepada anak-anak saya.  Juga pelaburan untuk anak-anak saya masa kini dan masa akan datang.

Nak order? 
Terus hubungi saya di talian 0175836865
Pengedar Shaklee Malaysia 867601
Ps: Anda mampu memberikan yang terbaik untuk permata hati anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...