Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 21 September 2016

Sabar dan terus berusaha kunci kejayaan!

Saya tertarik dengan kata-kata cikgu saya ni merangkap sifu a.k.a mentor superduper saya ni.

Katanya...
"Jika baru 6 bulan....sabarlah teruskan usaha kerana tiada jalan mudah untuk berjaya. Betulkan?

Sedangkan master ni dah 20 tahun sebagai Pengedar Sah Shaklee pun banyak lagi yang  dia sendiri masih belajar dan terus belajar juga berkongsi ipmu bermanfaat kepada kami hingga hari ini.
=======

Pernah tengok tak cerita Bujang Selamat?

Tengok tak part dia nak belajar bersilat masa awal tu tok guru dia suruh tebas rumput

" 2 kali kanan, 2 kali kiri, pandang depan jaga nafas."

Ya pada permulaan nampak macam kerja sia-sia kan?
Tapi bila dah tebas betul2 baru perasan ia adalah cara nak tajamkan seni persilatan.
======

Ya sama dengan orang yang menyelam cari mutiara. Adakah anda fikir baru selam sekali terus jadi hebat?

Adakala berpuluh kali cubaan baru berjaya.

Kena buat ulangkali dan sabar.

Jika orang tanya produk  dan kita jawab dengan baik tapi tak beli...yang rugi orang yang tak beli..kita tak rugi. Kita juga untung sebab sedang memperbaiki skill berkomunikasi, skill menerangkan, skill closing...

Lagi banyak skill kena belajar. Tambahkan ilmu, hadiri kelas nutrisi dan sebagainya untuk terus mengasah skill kita dan terus membantu orang lain kerana Allah Taala.

Rasa down dan sebagainya?

Allah kan ada?
Jangan lupa ALLAH sebaik2 penolong!
.
.
Ikhlas untuk membantu dan berkongsi ilmu.

Pengedar Shaklee Anda 867601
Linakhtar 
0175836865

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...