Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 20 March 2015

Jangan Jadi Seperti Panda!

Assalamualaikum... pagi Jumaat, penghulu segala hari. Pepagi dah statment macam ni.haaa.. biasalah Jumaat semua orang gembira sebab erja jap je pas tu rehat lama... balik awal esok cuti lagi kan2....

Janganjadi seperti panda ni.. kenapa? Kita tgk comel la geram la kan... nak baa masuk ni pun mahal tau.. tapi....... apa kebaikannya ek... ada apa-apa kebaikan ke untuk semua? Tgk gambar ni... malassss je kan2... tapi peminat ramai...

Zoo Negara

Hari-hari orang masuk zoo nak tgk panda katanya... haha.. bayar mahal nak tgk panda ni... tapi nak buat apa ek... apapun.. ianya pasti ada keistimewaannya tersendiri kot... haaaa

Tapi jangan la jadi macam panda sangat... kita jadi diri sendiri... kerja dengan amanah... jujur dan ikhlas... sebab setiap rezeki yang kita dapat memberi makna untuk kita dan keluarga juga kan.... 
Apapun... salam Jumaat semua... semoga kita semakin hari semakin baik dan bertambah ilmu untuk bekalan dunia dan akhirat... amin...

Love sharing mommylina
Pengedar Shaklee Kulim 867601







1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...