Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 25 January 2015

Wordless Sunday; Apa Kata Semua IbuBapa?

Senario yang semakin mengajar kita tentang kesabaran atau membiarkan anak-anak generasi y or z tanpa hukuman?

Peranan ibubapa

Sharing love wif mommylina





5 comments:

  1. kena definasikan secara tepat rotan yang bagaimana baru jatuh dalam akta ni..kalau rotan berlebihan sampai membawa kecederaan tu, patutlah kan..tapi sekadar rotan tapak kaki untuk mendidik rasanya tak perlulah tangkap mak bapak yang betul-betul sekadar nak membentuk anak jadi insan lebih baik..

    ReplyDelete
  2. bagi saya,tak ada masalah untuk mengunakan rotan sebagai mengajar anak.
    .dan mungkin ada yang setuju dengan akta ni.

    ReplyDelete
  3. kan. sebenarnya banyak akta sekarang nak ikut luar negara.. kalu ikutkan boleh je merotan; tapi kne pada gayanya.. tak kan ibubapa tiada hak langsung kat anak2 dorng nk mendidik anak kena la pada ibubapa; tak kan akta undang2 pula nak didik kan...

    ReplyDelete
  4. Ikut jela cara Islam kan senang hmm

    ReplyDelete
  5. cepat sgt ambik keputusan dan terburu2..huhu

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...