Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 16 January 2015

Suami Tak Suka Dipaksa?

Gaduh suami isteri bila ada je yang tak kena, tapi suami cepat cool, isteri pula terlebih-lebih lama majuknya kan...

Tapi suami tak suka di paksa, isteri pula suka memaksa adalakanya? betul ke?

Kenapa dan apa yang si isteri ni paksa sehinggakan adakalanya si isteri merajuk, muncung je...

tips kebahagian suami isteri

Perasan tak, kadang tu suami kita kata, tak nak la ayang... .yang si isteri... apa la abang ni, telan je la susah sangat ke? kan untuk kesihatan abang juga....

Sebenarnya si isteri terlalu sayang kan suami nya.. siapa la nak suami sakit dan tak larat nak membantu-bantu kat rumah dan bermain dengan anak-anak kita kan..

Tak adil la kalu isteri je yang jaga kesihatan, suami pula tak nak dan tak suka makan vitamin ke bagai.. ubat? jauh la sekali kan... Tapi sebab kisah, kasih sayang yang teramat tu membuatkan si isteri tak kira, marah ke gaduh ke, tak kira la janji suami aku sihat.

"Aku tak nak suami aku ni tak sihat.. aku pula semakin sihat dan semakin awet muda... " waaa sampai gitu kan.. Berbangga la mr.suami dapat isteri yang awet muda dan sihat kan.. Tapi isteri pula rela di marah demi menjaga kesihatan mr.suami...

Sebab tak kala suami tak sihat dan terlantar sakit.. pasti kita akan rasa bersalah.. ikuti video ni ,saat pada awalnya TAK SUKA makan vitamin.. finaly dia adalah orang kuat dan pengemar vitamin sebabkan masalah kesihatan yang melanda diri dia sendiri...

Testimoni : Lelaki dan vitamin


Saya pun sukaa sangat paksa suami saya makan vitamin ni, sebab tanpa saya yang paksa siapa lagi kan? tak kan mak ayah dia pula kan...

Sayang suami tak? dah tentu-tentu la kan? siapa tak sayang tulang rusuk kita sesama kan?

Kalau sayang suami, PAKSA mereka dengan cara apap un.. jangan sampai kita tak membantu mereka..sedangkan mereka sebenarnya sukakan cabaran.. macam mr.lelaki kat video ni.. dah nak lumpuh baru nak mencari vitamin kan? bahaya tu..kalu terlewat amcam? tak kan dah lumpuh ???

Sebab tu, biasa kita paksa jangan tak mencuba langsung.. Harga? jangan la berkira sangat dengan kesihatan yang Allah S.W.T ni berikan kat kita semua kan.. Berusaha kan lebih baik.. dari merawat...

Berminat?

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.

3 comments:

  1. Betul tu Lina....kadangkala isteri mmg suka memaksa haha....Kalau ada kemampuan tak salah mencuba supplement ...

    ReplyDelete
  2. salam sis, saya nak tanya macam mana upload video vimeo ke blog?

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...