Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 11 January 2015

Diabetis MENYERANG Tak Kira Usia!

Betul, sakit ni tak kira usia tua atau muda. Jadi yang muda remaja lagi ke, muda dah berkahwin ke atau sebaliknya, JANGAN fikir anda tak mudah di serang sakit ye.. Apatah lagi sakit DIABETIS!

Sakit diabetis menyerang tak kira usia, tapi menyerang melalui cara pemakanan anda sedari awal usia lagi.. Yela sekarang kan zaman makanan segera, lagi-lagi segala benda semua boleh di hantar.. CALL je, pasti jawapan ynag di terima; "ok cik, kami terima pesanan, lagi 15minit order cik akan sampai." 

Senang je kan, sedap pula tu, tak kita tak sedar kalori, kolesterol yang masuk dan terus masuk dalam badan kita.. Dah kenyang, ada masa lagi ni, tidur jap la.. "tidurrrrrr laaa atas meja buat peta dunia sat"....

Lepas tu? bangun jap je ke tandas dan solat jap.. duduk la sambung kerja semula sampai waktu saat pulang kerja...

Bersenam? Harapppppppppppppppppppp.... haha... sebab tu kita yang muda-muda ni lebih kena jaga kesihatan tau berbanding mak ayah kita kat kampung tu.. Setuju???

Sib baik la kawan kami ni cepat bertindak.. .kalu tak.. tak pasal-pasal suami dia "potong kaki" ke... atau terlantar sat sebab KESAN DIABETIS ni tau...
diabetis dan vivix shaklee

Jangan ambil mudah masalah kesihatan terutamanya DIABETIS ni. tersangat BAHAYA wahai para kawan-kawan semua.. "paksa" diri untuk laburkan sedikit gaji kita untuk jaga kesihatan kita sedari sekarang, jangan dah lambat baru nak menyesal kan....

Dan saya tahu, lelaki ni sangat dan tersangat payah nak konsisten makan vitamin ke ataupun jaga kesihatan... tapi bila si awek atau si isteri sayangkan suami, PAKSA la mereka untuk konsisten, tak salah kita suap kat suami kita saban hari demi menjaga kesihatan mereka... Sebab mereka kan manjaaaaaaa....

Part harga? Jangan kedekut tau.. kalu dah sakit lagi mahal... beli sempena PROMOSI ni kita pasti jimat berganda...

Dapatkan dari saya untuk konsultasi anda secara berterusan!

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...