Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 15 January 2015

Bagaimana Kesan Selepas Rawatan Akupuntur?

Siapa pernah buat? bagaimana kesan selepas rawatan akupuntur? ada kesan yang seperti yang di inginkan atau sebaliknya?

Saya teringin nak buat.. Tapi... Lihat je jarum ni, terasa bagai dah ngilu-ngilu kat badan saya....

rawatan traditional




Mau menangis kot kalu saya "paksa" diri nak mencuba sesuatu yang saya tak pernah buat... tapi saya teringin nak buat.

Apa pendapat korang yang pernah buat cara rawatan ni?

Sedangkan saat hamil dua anak-anak saya, kalu nak cek darah ke, nak ambil darah untuk test ke... mau saya pejam-pejam mata.. sedangkan sakit tu macam di gigit semut kecil je pun... kita lagi besar dari sang semut kan....

Tapi.. tgk ni.. jarum dia..mak aiiii... panjang giler.. tu yang nak tanya pendapat kawan-kawan bloggers kot-kot ada pengalaman buat masa sebelum-sebelum ni ke...

Teringin nak buat.. TAPI takut tgk jarum-jarum tu yang panjang... huaaaaaaaaa.. penakutnya...


Share la ngn mommylina... sayang korang... ;)


3 comments:

  1. ASSALAM...KAK PERNAH DICUCUK JARUM2 AKUPUNTUR NI..XSAKIT WAKTU ARUS LETRIK DILALUKAN TERASA SEDIKIT GEGARANNYA TAPI X SAKIT...CUBALAH...KESAN RAWATANNYA TERGANTUNG PADA PENYAKIT YG DIHIDAPI.

    ReplyDelete
  2. Sya pun x de pengalaman,tp teringin nak buat.. cuma masalahnya,penakut..hihi

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...