Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 11 January 2015

4 Resepi Utama Dalam Vivix!

Bukan masakan je tau ada "resepi" dalam Vivix pun terdapat ramuan yang PASTI tiada dalam negara kita kalu nak beli satu persatu... Antaranya,

vivix shaklee
4 Ramuan UTAMA dalam VIVIX

Dah di umumkan sedari awal.. Produk Shaklee sememangnya TIADA TANDINGAN... kenapa? Anda rasai dahulu, dan beri testimonial anda kepada kami untuk buktikan KESIHATAN adalah LEBIH UTAMA dari wang ringgi... Setuju?


Bagi saya, duit kita boleh cari bila-bila masa saat kita sihat, tapi KESIHATAN kita tak boleh di beli atau di cari saat kita dah jatuh sakit, setuju?

Tak salah kita laburkan duit kita sedikit untuk menjaga kesihatan kita atau berikan kepada mak ayah kita untuk mereka rasai kelebihan untuk melakukan aktiviti sepeti bersolat jemaah kat masjid, solat Tahajjud di awal waktu pagi.. dan mengaji lebih lama kan... kita beri mereka kesihatan, kita juga dapat pahala.. betul tak?

Hargailah kesihatan kita saat kita sihat ni, jangan tunggu sakit baru nak merawat.. itu lagi makan kos!

Jom jaga kesihatan kita...

Berminat nak dapatkan OFFER ni sah sehingga 31 JANUARY 2015 ini sahaja tau.

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...