Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 19 November 2014

Anak adalah ANUGERAH & Pembawa REZEKI

Anak-anak ni adalah ANUGERAH... PEMBAWA REZEKI kita dalam keluarga...
Alhamdulillah... bersyukur sangat dengan kehadiran anak-anak ni dalam hidup kami.. setiap kita, selepas berkahwin pasti nak punyai anak secepat yang mungkin kan.. tanda cinta dan kasih sayang suami isteri kan...

Mereka ni adalah cintahati mommylina ... percaya tak, anak-anak kita ni pembawa rezeki kita kan... Masa saya bujang dulu, saya dan my.boyfriend (suami saya kini) tak beli kereta pun lagi.. sebab kami duduk berjauhan... saya kat Kuala Lumpur dan suami pula kat Kulim.. 

Rezeki kami yang pertama sebaik kami lepas berkahwin, kami mohon untuk membeli kereta... Alhamdulillah.. lepas sebulan mohon.. kami dapat berita gembira... Loan kereta approve.. dan saya disahkan hamil... sangat teruja.. dan rezeki si abang juga... Lepas ni rezeki anak ke-2 pula

anak-anak pembawa rezeki
Ni adalah putera sulung saya... anak pertama saya dan tanda cintahati mommylina dunia dan akhirat..
berniaga shaklee
Puteri mommylina.. saya kepilkan gambar dua ni si abang dan si adik punya gaya tidur yang sama... si abang yang dalam hari dan si adik yang berusia 6bulan masa ni...  


Gaya hero saya..masa ni kami kat Airport Kota Kinabalu.. balik kampunya mommylina... Ranau Sabah..

Cakkkk... si mata bulat ... rmaai yang sukaaa sangat tegur mata bulat anak mommylina ni...

pengedar shaklee kawasan kulim
Mereka la ANUGERAH saya... cintahati saya dan suami dunia dan akhirat... Ragam si adik dan si abang secara spontan...
Nak di jadikan cerita lagi.. lepas tu, kami tak la terfikir untuk membeli rumah.. tapi bila fikirkan masa depan anak-anak perlukan suasa dan ruang rumah yang selesa utnuk bermain dan al-maklum la tahun depan dengan GTS la segala bagai..dan pernah tersebar yang loan perumahan bakal di ambil alih oleh pihak bank.. kami membuat keputusan untuk membeli rumah.. dalam masa sama.ada jiran ni nak pindah keluar dari Kulim.. 

Alhamdulillah.. Sekali lagi saya katakan..rezeki anak-anak juga... Kali ni saya katakan rezeki untuk anak kedua saya... Walaupun saya hanya suri rumahtangga.. Tapi ianya tak menghalang kami untuk mencari rezeki secara berniaga pula.. Saya boleh membantu suami walaupun saya hanya dari rumah.. dan yang penting dapat menjaga anak-anak sendir depan mata saya juga... SURI RUMAHTANGGA yang BERKERJAYA juga kan... mengejar impian tak semestinya berkerja luar dari rumah... betul kan..

Alhamdulillah.. .rezeki ni ada dalam pelbagai bentuk kan... rezeki harga..rezeki kewangan .. .rezeki keluarga.. rezeki kesihatan anak-anak.. kesihatan keluarga... rezeki kegembiraan... dan ynag penting kita YAKIN yang ALLAH adalah pemberi rezeki kepada kita..bukan pada siapa-siapa... yang penting kita berusaha... dari rumah juga ..saya boleh bekerja.. dari rumah juga saya boleh menjaga anak-anak, suami.. dan dari rumah juga saya boleh bergaya dan berwangian juga... saya sukaaa juga perlbagai fasyen tau..

Saya suka wanita dan isteri di luar sana bergaya dan bekerjaya tau... Tapi kita dari rumah je, dan bagaimana? Anda mahu bersama saya mengubah cara hidup kita kepada yang lebih baik? Anda boleh buat bersama saya... Ubah sedari sekarang...


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya di sini -->
Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Kami di sini sekadar menbantu dan berkongsi pengalaman apa yang kami lalui juga...




5 comments:

  1. alhamdullilah...mudah2an bertambah rezeki dan semakin membesar keluarga dan semuanya membahagiakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin... thanks Mr. @Najib Ariyan ... insyaallah... amin-2...

      Delete
  2. Impian boleh dilaksanakan di mana2.
    Yang penting, tekad & keyakinan.
    All the best in your business & life, mommylina.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... kita kuat sebab anak2 kan... sebagai ibu..kita kuat demi anak2...insyaallah..thanks alot dr @Nurashikin ZA a.k.a NAZECK

      Insyaallah mana yang baik utk keluarga kita kongsikan semua kan...amin...

      Delete
  3. Ye, anak-anak memang 1 anugerah yang bukan semua orang dapat dengan mudah.
    Jadi, jangan sia-siakan anugerah ni.

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...