Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 27 August 2014

Testimonial Gla Complex :- Sabar itu sangat indah

Betul kata orang, sabar itu sangat indah...Sekian lama menanti dengan penih kesabaran, akhirnya BERJAYA HAMIL dan buktikan pada orang yang sering mengata dari belakang-belakang bahawa dia dan suami adalah subur dan sihat...

Bila fikirkan orang2 dan manusia2 sekeliling kita ni pelikkan.. kalu tak kawin lagi.. sibukkkk tanya... "ANAK DARA SI TUTTTTT TU TAK LAKU KE" ... bila dah kawin, tapi lambat hamil pula..mula la menjaja laaa... "EH ANAK SI TUTTTTT TU DAH LAMA KAWIN, TAPI TAK KAN LA TAK DA ANAK LOGI.. MERANCANG KE ATAU TAK BOLEH MENGANDUNG TU." ... Alahaiiiii kan.. pelik tak..sedangkan setiap orang ni ada la alasan tersendiri... betul dak???

Tapi... kalu saya yang pernah alami situasi ni saya abaikan je... dorng bukan tau pun isi hati rumahtangga kita betul dak... terselak selak ke ...biarlaaa... janji kita suami isteri saling berusaha dan saling faham memahami...kan itu lebih bermaknaaa... Insyaallah....

Opss..terlebih pulaaa... ok2 tak mo cakap pepanjang da... saya kongsikan kegembiraan pasangan ni sekian lama dalam penantian.....
gla complex shaklee
Lambat atau cepat ni semua perangcangan dariNYA ... lambat mungkin Allah nak setiap pasangan tu fahami dan merasai alam rumahtangga dulu.. saling bercengkarama dulu.. haha... halah dah tak paaa okkkk... saling tolak ansur...atur kehidupan bersama..berkongsi segala apa yang ada dalam kehidupan sekarang..dulu bujangg...barang asing-2...kalu dah kawin..semua berkongsi... tandasss pun berkongsi...kan2...

Janji semua pasangan ni JANGANNN sesekali merasa putus asa... dannn JANGAN laa baru satu set amalkan... bulan berikutnya tu cek UPT belum lagi.. terus stop... tu tak konsisten dan mungkin Allah nak menguji anda lagi... betul tak... atau pun..lagi sedikittt lagi anda alami kesuburannn dan berjayaaa.. TAPI anda stop pulaaa... daaaa memang tak berhasilll la.... kan2... TAPI ni..testimonial ni... Alhamdulillah... sebotol tak lepas... cuba lagi.. dan lagiii... kejayaan dan kesabarann tu sangattt indah....

Dannn insyaallah... anda juga seperti Pn.Safrina ni... Insyaallah... anda pasti boleh HAMIL dengan usaha anda suami isteri.... Dannn PENTING.. suami juga memainkan peranan penting tauuu... juga perlu tambahkan tahap kesuburan ...baru la usaha bersama...

Insyaallah... saya sentiasa doakan anda dengan impian anda... dan saya nak membantu anda, seperti mana kenkawan kenalan saya sebelum ni yang tahun ni ramai yang dah bersalin..dalam pantang pun ya juga... insyaallah.. saya sedia membantu anda dan berkongsi ilmu dna kebaikan untuk anda dan pasangan anda..


=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda & kenali produk Shaklee, anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
Dapatkan PROMOSI HEBAT minggu AKHIR ini OSOG 2014
BELI 6 PERCUMA 1 dengan GLA COMPLEX  

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...