Kenapa Gla Shaklee penting untuk wanita dan isteri

Mungkin ramai yang tak hiraukan masalah period tak normal masa remaja ni... ataupun masalah senguggut masa ramaja ni. Tapi bila dah kawin dan emrancang nak ada zuriat, masa tu la baru nak rasa risau bila period tak normal, masalag senguggut menjadi-2 dan sebagainya.
 
masalah kesuburan 
Tahukan kita bahawa masalah period tak normal dan senguggut ni punca ketidakstabilan hormon dalam tubuh wanita especially isteri yang sedang merancang untuk hamil? 

GLA Complex ni berfungsi untuk menstabilkan hormon dalam badan kita dalam masa sama membantu masalah senguggut yang mana menganggu aktiviti harian remaja, wanita dan isteri apabila waktu period.

gla shaklee




Gambarajah GLA Complex ni merujukkan secara ringkas fungsi dan manfaat ynag ada dalam sebotol GLA Complex ni... sebotol ni berkesan untuk membantu menyelesaikan masalah wanita, bukan untuk kesuburan je tau...

Jadi kenapa saya syorkan GLA Complex untuk wanita??? Wanita tolong diri anda untuk menjadi lebih sihat dan cantik... Wanita..isteri... kini harus menjaga keperibadian dan kecantikan... untuk diri sendiri dan juga suami tercinta..betul tak? apatah lagi untuk suami isteri yang belum di kurniakan zuriat sekian lama menanti...

Jangan sebab masalah sukar hamil sedangkan anda (isteri) dan suami tiada masalah kesuburan menjadi punca perbalahan dan pencerian atau suami mencari alasan untuk memberi anda "payung emas" pula... betul tak? walaupun sememangnya "payung emas" ni tak salah.. tapi biarlah atas kerelaan... bukan sebab masalah sukar hamil mahupun anda (isteri) dah tak se "HOT" masa memula kawin dulu... penampilan harus di jagaaa... baru kita wanita muslimah yang setia dan soleha.. betul tak?

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang masalah anda dan produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...