Mulanya nak turunkan berat badan je, tapi lain pula jadinya....

Haaa ni la satu lagi cerita, macam-macam betul effect produk ni. Mulanya nak turunkan berat badan je, tapi lain pula jadinya..
Apa ni...
Produk ni ada side EFFECT ke? 

cara turunkan berat badan

===========
Testimonial dari pengguna tegar produk ni, isteri siap bantu lagi tau...



.
[BERJAYA TURUNKAN BERAT BADAN, MASALAH SELALU LETIH DAN SAKIT LUTUT DAPAT DIATASI]
.
Apa laaaa... suspen je tau... ^____^
.
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera. Saya Abdul Latif bin Sarpin, suami kepada Fitriyatul Asyiqin. Berumur 31tahun dan merupakan seorang penjawat awam.
.
Saya ingin kongsikan testimoni pengalaman saya sendiri bagaimana saya berjaya menurunkan berat badan saya yang dulunya mencecah 96kilogram kepada 87kilogram sekarang.
.
Ketika berat badan saya 96kg dahulu, saya seringkali cepat berasa penat, letih dan kurang stamina dan kadang kala sakit lutut selalu datang menyerang ketika saya bersukan. Saya sedar ini sedikit sebanyak berkait dengan masalah berat badan saya yang berlebihan. Isteri saya ada juga mengesyorkan saya untuk mengambil suplemen tapi saya tidak konsisten dengan pengambilan suplemen ini.
.
Sampailah satu tahap apabila saya merasakan saya perlu buat sesuatu untuk atasi masalah berat badan saya ini apatah lagi saya selalu penat dan sakit lutut juga kerap datang. Dan saya nekad untuk cuba konsisten mengamalkan apa yang isteri saya nasihatkan. Alhamdulillah isteri saya sangat komited dan sentiasa mengingatkan saya untuk sentiasa mengambil suplemen ini dan dalam masa yang sama menjaga pemakanan dan juga sentiasa ingatkan saya untuk melakukan senaman. Saya juga menjaga waktu makan saya yang mana pada waktu malam,saya kurangkan pengambilan makanan yang berat terutamanya karbohidrat dan kurangkan pengambilan minuman manis.
.
Ini merupakan antara suplemen yang saya amalkan untuk fokus atasi masalah berat saya, rasa letih dan kurang tenaga juga untuk atasi sakit lutut saya.
.
1. Lecithin, Alfalfa, Omega Guard, Herb-Lax dan Ostematrix untuk membantu proses penurunan berat badan saya juga membantu atasi masalah sakit lutut saya kerana saya juga aktif bersukan.
2. Vivix,CoqTrol Dan Bcomplex untuk atasi masalah saya yang selalu penat terutamanya ditempat kerja untuk berikan tenaga dan stamina kepada saya cergas sepanjang hari. Ianya juga membantu berikan tenaga kepada saya ketika melakukan workout atau senaman.
.
Alhamdulillah dari berat badan saya ketika bulan December 2017 dahulu 96kilogram kini berat terkini saya mencapai 87kilogram dan insyaAllah saya akan konsisten amalkan cara hidup yang sihat dan amalkan suplemen Shaklee ini untuk dapatkan kembali berat badan ideal saya. Syukur sangat saya kini merasa lebih sihat dan fit berbanding dahulu dan sekarang boleh aktif bersukan kembali.
.
Terima kasih Allah juga buat isteri tercinta,
Terima kasih Shaklee .
Dan inilah Shaklee Effect Saya!  ^__^
.
========
Haaa kan.. BEST KAN SHAKLEE EFFECT dia ni..
Dari nak KURUSKAN BADAN, dapat pula tambah PENJAGAAN KESIHATAN YANG LEBIH BAIK

Jadi apa salahnya..
Kurus itu kan ibadan..
Dan sihat itu kan sesuatu yang sangat bagus...
.
Okey sangat..
.
Korang nak juga rasa Shaklee effect macam ni?
Boleh sangat kami bantu..
Dapatkan SET SHAKLEE EFFECT anda?
Terus hubungi kami di talian
《 0175836865 》
《 0175836865 》
《 0175836865 》
.
Jangan tunggu lelama..
Jom mula sihat dan kurus dan cantik...
.
Awet muda lagi... ^__^
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...