Sedang mencari perniagaan yang boleh diwarisi?

Lama berfikir, bagaimana dengan kerjaya anak-anak zaman akan datang?
.
Saingan yang hebat dan para ibu bapa berlumba-lumba nak anak mereka masuk Universiti hebat dan keputusan henat anak-anak.
.
Sudah la zaman sekarang umur anak baru 5tahun dan terpaksa memikirkan soalan di luar jangkaan kit lagi. Soalan anak darjah 1 dah macam soalan darjah 4 ke atas.
.
Kita?
Mesti nak yang terbaikkan?
.

.

Tapi tak kan nak paksa anak kita belajar sampai mereka bosan nak belajar sebab zaman anak-anak mereka terpaksa di "cut" semata-mata nak berikan mereka no.1 dalam kelas. Top 5 dalam kelas.
.
Sedangkan mereka ada kehendak dan ada impian dan keinginan mereka sendiri. 
.
Bagi saya dan suami adalah lebih baik kami utamakan anak-anak ni dengan mendalami Al-Quran. Bukan tak penting akan pendidikan ni. Tapi setiap rezeki ni Allah SWT pasti ada untuk semua hambaNya. Cuma nak dan bagaimana itu kita kena cari dan usaha. 
.
Yang penting kita jaga Allah SWT no.1 dan Allah SWT pasti jaga kita juga tunaikan segala apa yang kita nak dan perlukan. 
.
Setuju? 
.
Saya suka dengan mentor saya sedang ikuti sekarang ni. Dia buat bisnes yang mana boleh anak-anak dia warisi kelak bila dah berusia 18tahun .
.
Seronok kan? 
.
Bagaimana? 
Bisnes ni kita boleh buat di mana-mana, tak perlu ada kedai dan 100% masa kita kat kedai tu. Tak. 
.
Ianya BISNES ONLINE & OFFLINE, yang mana kita boleh jaga anak-anak, pantau mereka.. hantar anak-anak ni ke Sekolah, mengaji. 
.
Dalam masa sama kita BOLEH BINA BISNES  NI BERSAMA SUAMI & ANAK-ANAK. 
.
Sedang bekerja? Boleh buat dan berjaya tanpa alasan. Nak berapa income kita nak? 
.
Boleh dan ANDA TENTUKAN NAK BERAPA. 
.
Rm500? 
Rm1000? 
Rm2000? Rm5000? 
Rm10,000? 
.
Anda tentukan. Kita bekerjasama dalam kumpulan dan akan di bimbing sehingga berjaya. 
.
Sama ada KITA NAK atau sebaliknya. Andai nak tapi usaha tak ada. Jangan harap la berjaya. Betul? Semua dan apa yang kita buat harus ada usaha dan wajib ada sabar untuk membina legasi yang mana kita mahukan. 
.
Ujian ni adakalanya Dia nak uji kita sama ada kita mampu atau pun tidak nak hadapinya. Dan yang penting sekali adalah MINAT UNTUK BERJAYA dan FOKUS DALAM APA KITA NAK BUAT. 
.
Banyak peluang bisnes sekarang. Ramai jadi founder produk memasing. Tapi bagi anda yang kurang modal dan mahu bermula dari modal yang rendah. SHAKLEE BISNES adalah jawapan untuk anda. 
.
Modal? Serendah RM65 sahaja. Percaya? Dan dari modal ini, kita boleh gandakan 4x ganda. Mengikut usaha kita dan banyak mana income kita nak setiap bulan. 
.
Kami sedang bina dan terus mencari dan membantu anda yang MAHUKAN KEJAYAAN NI BOLEH DI WARISI OLEH ANAK-ANAK KITA? 
.
Nak BINA DARI SEKARANG? atau menunggu? Anda tentukan. Kami NAK MULA DARI SEKARANG! 
.
Anda pula? 
Terus hubungi kami tanpa bertangguh.

Talian kami di 017-5836865
Leader Mommylina 
.
Mencari bisnes partner SELURUH MALAYSIA.
.


1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...