Dunia dan Ragam MLM :- Nak jadi MAGNET atau SERBUK BESI?

Assalamualaikum dan selamat pagi. Nak kongsikan sedikit cerita pagi ni. Pernah dengar cerita JUTAWAN MLM? Ini bukan nak ajak anda jaduli jutawan ke apa ke pun (tapi ramai je nal jadi Jutawan SEGERA sekarang ni kan) ..tetapi nak kita sedari, bahawa sesuatu yang kita buat mesti ada pengorbanannya. 

"Bermula dari rumah  setinggan, tidak tahu apa-apa tentang MLM malah membenci MLM, akhirnya menjadi JUTAWAN MLM, rahsianya? 》 Belajar dari alam sekitar di dalam kebun 《

Apa kaitannya MAGNET dan SERBUK BESI?


Andai di beri pilihan anda nak jadi MEGNET @ SERBUK BESI?
KISAHNYA...

Andai anda di satu tempat, di mana mereka yang memberi perhatian itu datangnya daru syarikat MLM lain juga. Ada yang menolak dan ada yang menarik anda menyertai mereka. Berbagai cerita dan janji yang mereka berikan hingga pada satu peringkat anda mula tertarik dan mahu menyertai mereka...

Kenapa anda tertarik begitu cepat? Sebab... gambaran dan cerita yang mereka berikan ialah MUDAH, join sekarang... dengan mudah anda boleh mendapat sekian-sekian ribu dalam masa yang SINGKAT. Syarikatnya kukuh dan ramai yang telah melompat masuk ke dalam syarikat tersebut - itulah perkhabaran yang dhebohkan..

Dan...

Dalam masa sama mereka mula menyerang syarikat MLM yang anda sertai - yang mereka katakan lambat la.. lambat berjaya, lambat naik itu ini la sebagainya...

Anda mula tergugat.. nak ye kan atau tidak kan?

Hati anda mula meronta-ronta melihat orang kata duit ribu-ribu tapi dalam masa sama anda takut tak jadi seperti yang di katakan.. biasa la hati kata itu ini kan...
Sekarang pilihan anda hanya satu!

Sama ada anda menjadi serbuk besi ataupu  magnet.

Jika serbuk besi -> anda akan tertarik kepada mereka. 
Jika magnet --> anda akan menarik mereka.

Sebab kenapa? Jika serbuk besi, memanglah nilai diri anda seperti serbuk besi, mudah melayang, tidak ada pendirian dan mudah dan boleh ditolak tarik.

Jika anda menganggap diri anda seperti MAGNET, nilai diri anda begitu tinggi. Kenapa? Sebabnya anda mampu menarik serbuk besi. Dan anda juga ingat MAGNET juga boleh menarik MAGNET.
Setuju?

Alhamdulillah.. anda adalah MAGNET, walaupun magnet anda belum kuat tetapi anda punyai pendirian yang tetap dan kukuh nak menjadi seperti MAGNET. Dan anda pasti menjadi magnet yang kuat suatu hari nanti.
In sha Allah.
.
Saya juga seperti anda. Magnet yang semakin kuat dan percaya apa yang kita lakukan adalah yang terbaik dan nak orang lain menjaga kesihatan secara semulajadi dan bahagia selalu.
.
.
Anda adalah MAGNET? Pilihan tepat anda adalah anda rasai apa yang anda amalkan dan anda kongdikan kepada ramai orang untuk merasai apa yang anda rasai juga.

Bersama leader dan konsultasi anda terus.
Saya sedia membantu .

Linakhtar (Pengedar Shaklee Anda 867601)
0175836865

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...