Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 14 September 2016

Kisah sebenar kenapa ESP Shaklee menjadi bualan ramai sekarang ini.

Kisah sebenar kenapa ESP Shaklee menjadi bualan ramai sekarang ini. Dan selepas sekali mencuba terus tak boleh tinggal dan macam ketagih rasa sesuatu yang kurang minum tak minum. Dan terus jatuh cinta dan tak akan pandang minuman lain dah lepas ni!  Ada berani minum SOY NON-GMO jenama Shaklee?

Pastikan anda pilih ESP Shaklee sebabnya...

1. Soya pure non -Gmo ( tiada campuran & di proses pada suhu rendah, di iktiraf seluruh dunia malah kajian yang sangat teliti oleh para saintis).

2. Satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 ASID AMINO penting yang tidak dapat di hasilkan dalam badan kita sendiri.

3. Sumber lengkap PROTIN yang mana bersamaan dengan 2kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, TIADA KOLESTEROL,  tiada asid uric dan sangat mudah di serap oleh tubuh badan kita...

Ok.. 3 dulu.. nanti kita kongsi lagi kelebihan ESP berbanding soya lain...

Dan juga pengalaman sendiri, yang mana dulu anak sulung suka minum soya juga..tapi belum kenal soy ESP ni.. sudahnya.. kulit my hero ni sangat sensetif dan mudah alahan...

Berbanding anak puteri kedua saya... dah kenal SHAKLEE dan juga 100% konsisten vitamin asas yang lain dan termasuk ESP soy ni... Sekarang.. kulit dia lagi lembut dan tak sensetif macam abang nya... sian abang nye (sampai sekarang dah 5tahun pun kulit sensetif juga.)

Kena gigit nyamuk pun bintat-bintat dan berparut.. adik nye relex je.. merah jap je.. hilang la lepas tu...

Sebab tu bila mengandung lagi.. suami TAK BAGI SENTUH or rasa soya lain selain ESP ni kalu nak minum pun..sudahla kurang makan ayam... daging apatah lagi.. telur? Lagii la tak lalu..

Jawabnya? Mula la ambil ESP je.. juga vitamin seperti bcomplex, vitalea, vitamin c, ostematrik, omega, pappermint ginger plus...

Haaa... yang semulajadi tau...

Misi pun kata ok... so kita teruskan naa....
.....

Pssttt... kawan2... bulan ni ada PROMOSI SET WANITA, SET IBU HAMIL, IBU BERSALIN dan termasuk Vivix juga tau...

So wanita... mommies gojes... jom jaga kecantikan dalaman juga luaran...

Nak order? Boleh terus dapatkan info lanjut dengan  saya;

Pengedar Shaklee Anda 867601
Linakhtar
017-5836865
(Urusan postage seluruh Malaysia, Brunai dan Singapore juga)

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...