Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 12 September 2015

Produk Shaklee - Pencuci basuhan serbaguna paling jimat & berkesan

Assalamualaikum dan selamat pagi semua... pagi ni nak ceritakan tentang dan perihal isi rumah, dan saya sangat-sangat memahami keperluan isteri-isteri yang 24jam ada kat rumah..

Saya bukan la jenis yang cerewet.. tapi kalu bab kesihatan, kebersihan dan kecantikan saya pasti titik beratkan.. apatah lagi kalu tangan kita ni kasar di sebabkan buat kerja-kerja rumah seharian kan..

Tapi lepas ni, korang pasti gembira dan dengan senang hati mengamalkan  pencuci serba-guna ni sebabnya.. ianya dah la menjimatkan masa, lagi melembutkan tangan lagi tau...

pengedar shaklee kulim

Kenapa saya pilih ni ada kat rumah saya?

Sebabnya Pencuci Pinggan Basuhan Tangan yang Handal Membersih Minyak Degil No.1 bagi saya....

Lepas ni korang juga hanya perlukan beberapa titisan bagi mencuci setimbun pinggan yang berminyak selepas makan malam. Lantas membuatkan tugasan menjadi amat mudah, malah

* Lembut pada tangan
* Semulajadi, pencuci berasaskan tumbuh-tumbuhan
* Kaya dengan buih dan tahan lebih lama
* Membuatkan pinggan bersih berkilau
* Hanya beberapa titis mampu membersihkan timbunan pingganmangkuk di sinki

Seronon kan... haaa.. lepas ni kalu makan daging je.. buat sup daging ke.. tak perlu sental lelama da., paling cepat kesan nak menanggalkan segala minyak-minyak tu.. paling best... bau pun wangi tau ni...

Untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 
=================================================

Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...