Mencantikkan kulit & hapuskan jerawat dengan Vitamin C?

Sebut je kecantikan, sebaik pasti kaitkan dengan wanita bukan? kenapa lelaki tak kisahkan kecantikan ek? Jangan... mr.suami saya kisahkan tau pasal kulit muka dia... "seketui" jerawat tu pun dia bising kalu ada kat muka dia.. haaaa

Tapi saya tahu.. wanita sangat-sangat kisahkan kecantikan ni..bukan la nak secantik retis Puan Che Ta.. Dato Siti... Erra Fazira laaaa... Tapi cantik ni kan dalam pelbagai maksud.. mereka-mereka ni mmg sah-sah dah cantik.. tak tepek bedak tebal-tebal pun dah cantik kan...

Tapi kecantikan ni biar sedap mata memandang dari kita sendiri terlebih dahulu..baru.. mr.suami kita.. orang sekeliling kita.. betul tak?
vita c shaklee
Mr.Google Pict

Kalu da jerawat penuh 1 muka... lepas tu ada ke orang nak "kongsi" apa2 dari kita? contoh kain sembahyang laaa.. mesti tak da punya..alasan.. takut air bisa  dari muka tu tertinggal kat kain.. kan?

Haa.. mau tak sakit hati kalu kita tahu.. bagi saya simple je.. mungkin saya yang pernah alami sebegini.. dengan pelbagai produk saya gunakan untuk luaran pun masih lagi tak ok-ok... lastly penyelesaian saya dengan secara tak sengaja dalam SET PENYUSAN ni ada Vitamin C, awalnya saya tak sure Vitamin C ni terlalu banyak membantu...

Bila perasan.. baru saya tahu.. Vitamin C ni sangat-sangat badan kita perlukan.. dah la tak makan banyak buahan.. sayuran apatah lagi.. sumber protin? lagiiii laaa...

Dan saya kongsikan ek... kenapa Vitamin C penting dalam badan kita...

*** Sustained Release Vita-C adalah pilihan paling tepat yang mampu bertindak sepanjang hari bagi membekalkan semula vitamin C yang hilang daripada tubuh disebabkan oleh aktiviti harian.

Sustained Release Vita-C 500mg dengan rumusan serba semula jadi ini memenuhi keperluan vitamin C tubuh, serta amat penting untuk menyihatkan tulang, gigi, gusi dan seluruh tubuh secara amnya.***

set cantik shaklee
Bukan untuk kulit je tau.. malah satu badan kita perlukan vitamin c.. Sebenarnya ada beberapa Set lagi untuk penjagaan kulit wajah ni..sebagai contoh ESP, B-Complex, Vitalea, Alfalfa, Herbalax, Gla juga Vitamin E.. Tapi untuk hari ni biar saya terangkan 1 je dulu.. Kenapa?

Haaa sebotol Vitamin C ni ada 180biji harga tak sampai pun RM100, malah mampu milik dan kesan terbaik untuk penggunaan seawal 21-90 hari.. masih sempat korang nak cantik.. dan mencerahkan kulit tau...

Sebab tu kalu korang paling tak suka amalkan banyak-banyak produk.. saya syokkan VITAMIN C di dahulukan...

Percaya?

Korang amalkan dan korang rasai kesan dan penjimatan yang sangat banyak untuk korang.. sebab selain amalkan.. korang boleh buat masker dengan Vitamin C ni tau... Sangat-sangat tak rugi untuk korang terus amalkan... dan ianya pasti SELAMAT, SEMULAJADI & BERKESAN!

Berminat? Dapatkan SEGERA untuk kesan awla dan terbaik anda!

               Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...


Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
 
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...