Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 15 March 2015

Masalah Tumit Kaki Merekah?

Masalah tumit kaki merekah ni sering di alami oleh kita-kita kan.. buka otai-otai lagend je..tapi kita yang muda ni lagiii laaa...

Tapi saya dah jumpa penyelesaiannya selepas mengamalkan ESP ni..dulu masa minum biasa-biasa dan tak konsisten.. sedikit frust la sebab tak seberapa menjadikan.. sekali bila dah amalkan secara konsisten.. tak payah la sangat berkasut-kasut kat rumah ni...

Suami pun tanya... aik dah tak pakai selipar ke kat rumah ni... haaaa kan dah dapat perli oleh mr.suami...

Segala penyelesaian sebenarnya ada.. dari kita nak mencuba dan amalkan secara konsisten or tak.. sebabnya... kan tak seronok dok kasar je tumit tu... nak manja2 kat mr.suami pun kaki kasar.. oh nooo.. hahaa...

Tapi yang bestnya... selain masalah tumit ni dapat di atasi..ianya sangat bagus untuk sel-sel dalaman kita.. sumber protin yang baik dan mengantikan sel-sel yang mati dalam badan kitz tanpa kita ketahui.. seronokkan..

Dan ada lagiii tau... masalah rambut.. yes... wanita mahupun lelaki pasti ada masalah ni.. tapi saya dan mr.suami juga dapat atasi tanpa perlu risau dah... terutamanya saya yang ada anak kecil ni..ramai para ibu risau kan.. bila anak menyembur je.. tapi saya tak... korang ibu2.. rugi tau tak amalkan sedari sekarang... banyak sangat kelebihan satu canister ESP ni.. 




Kebaikan esp shaklee


Berminat nak tahu lebih lanjut? Dan dapatkan konsultasi percuma dari saya? Sila pastikan korang menjadi CUSTOMER saya yang terbaik VVIP lagi ...

 Cari saya mommylina
 017-5836865 dan untuk kawan kawasan Kulim boleh jumpa je untuk korang...








2 comments:

  1. Then, sapu sekali herbal blend multipurpose cream tu,...

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...