Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 3 March 2015

Bahaya Bila Musim PANAS!

Kita semua tahu sekarang ni musim panas kan, tapi tak semua ambil kisah bahawa BAHAYA BILA MUSIM PANAS ni melanda kita...

kekurangan air masak

Penyelesaian mudah bagi yang nak cepat dan mudah adalah;

1. Dok kat ikon pejabat (Penghawa dingin)
2. Dok kat Kipas sejak la sedikit dari panas kan!
3. Pekena minuman AIS, ABC CAMPO la CENDOL Durian laaa... opsss .. (versi Upin Ipin) pula ^_^
4. Lepak kat kereta sebab sejukkkkk pasang la ekon ^__^

Tu tak lagi kalu rumah ada ekon kan... lagi la mungkin 24jam kalu ada 25jam nak ber "ekon" je kan-kan...

Jangan!

Bahaya tau.. badan kita perlukan AIR MASAK yang secukupnya.. kalu tak cukup bertambah pula anak-anak kita ni semua sekolah pagi petang dan tanpa bekalan air masak yang cukup untuk mereka... mau keletihan dorang kan...

Dan lagi... malam nak buat kerja sekolah pula.. .letih dan kesian anak-anak kita ni kan... yang kita bekerja siang malam juga letih kan...

Jadi untuk keluarga anak-anak dan juga diri sendiri.. apa kata HADIAH kan untuk keluarga juga diri sendiri untuk sihat dan ceria...

performance drink shaklee
Penambah tenaga; elakkan badan kekurangan air masak = PERFORMANCE DRINK khas untuk semua
Ni antara ynag TERLARIS juga masa kini, di sebabkan semua semakin terasa bahang kepanasan di dunia yang belum merasai lagi akan kepanasan di akhirat kelak ni kan... ^__^

Apapun, berikan yang terbaik kat diri kita juga terutamanya anak-anak kita sekolah pagi ke petang ni... bekalkan mereka ni ynag sangt mudah di bawa kemana sahaja dan yang PENTING adalah TIADA GULA mahupun PERASA @ PEWARNA TIRUAN tau...

Berminat dapatkan dna mahu mencuba kelainan hari anda kini? Cari saya disini!

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.


1 comment:

  1. bimbang juga kan... kalau mabil ringan akan terkena heat stroke... bahaya besar tu

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...