Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 27 November 2014

Seksanya SEMBELIT!!!

Pernah tak korang rasa sembelit yang berterusan, seksanya sembelit ni kan, bukan setakat sembelit tapi masalah pelawasan yang tak lancar juga mendatangkan masalah pada tubuh badan kita...

masalah sembelit

Perasan tak, badan kita tersangat tak selesa bila kita tak membuang dalam sehari.. rasa nak makan apa semua tak kena... nak makan lebih-lebih tapi pelawasan menjadi masalah utama, terus tak da selera nak makan..

Dan penyebab masalah kegemukan, ketidakhadaman adalah berpunca dari detox seharian kita.. Sapa yang rasa badan tak sedap..perut tak sedap..makan la buahan segala tapi tak juga menjadi.. ni pasti ada yang tak kena dengan sistem penghadaman kita dan detox kita... Punca kulit wajah tak berseri dan berminyak dan berjerawat juga adalah dari masalah detox yang tak lancar...

Ramai je kat luar, kalu muka berjerawat dan berminyak salahkan produk muka tu kan.. langsung tukar produk.lepas satu persatu mencuba juga masih ada masalah.. kan itu dah membazir...cuba semak tubuh badan kita... adakah kita mengalami masalah penghadaman atau detox...

Bagaimana nak tahu detox kita baik ke tak... bak kat cikgu sains saya.. detox yang baik dan lancar adalah sehari 2 or tiga kali kita membuang ..tapi depends pada cara pemakanan kita.. kalu kita minum air masak banyak. maka detox air kecil je yang kerap..kalu kita makan banyak.. pastikan penghadaman kita mengikut pengambilan pemakanan kita.. dah yang paling terbaik adalah.. di awal pagi..sebaik kita bangun dari tidur.. sebab malam kan perut dan badan kita relex... maka pagi adalah ynag terbaik untuk pembuangan segala yang badan tak perlukan...

Bagi yang mengalami masalah detox, boleh je amalkan cara saya kat sini... saya suka amalkan ALFALFA ni untuk detox harian saya... dan bagi ibu-ibu yang sedang dalam penyusuan susu ibu pun saya sangat syorkan.. kenapa? sebab ianya adalah sangat selamat dan membantu juga detox bayi kita...

Dan ALFALFA ni tersangat banyak kelebihan... tapi mungkin yang dah lama mengalami masalah sembelit.. pada awalnya saya syorkan pengambilan HERBALAX, sebab nya ianya membantu membersihkan usus kita yang dah berkarat tu untuk kembali kepada normal..bila usus kita bersih dan cantik..pasti penghadaman kita dan detox kita tiada masalah.. dan yang paling saya suka.. bila usus kita bersih.. wajah kita juga pasti berseri dan masalah seperti jerawat tu pasti dapat di atas...

Testimonial dan keberkesanan ALFALFA untuk semua.

Set Kurus yang mana pilihan anda untuk menjaga badan 

Banyak lagi yang boleh di kongsikan bersama... sebarang penjelasan atau bantuan boleh cari saya di sini..

Jom kita amalkan hidup sihat..dan saya sedia membantu anda

Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
 
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

2 comments:

  1. kalau orang sembelit punca utama ialah kurang air dalam badan... errr tu kata doktor saya lah... hehee

    ReplyDelete
  2. dlm pantang lps melahirkn anak ia...
    kna byk mkn buah..

    tq info di atas sgt menarik..

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...