Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 15 November 2014

Punca sebenar saya berhenti kerja

Ni la puncanya saya berhenti kerja... mereka adalah penyebab saya berhenti kerja..di mana bukan senang nak mencari kerja zaman ini.. Tapi masa begitu berharga buat saya dan anak-anak serta suami.. 

Tanpa mereka juga..saya tiada apa-apa... mereka adalah jantung hati saya.. hidup dan nyawa saya dunia dan akhirat.. Apapun orang kata..saya tetap dengan keputusan saya...

usahawan shaklee

Bagi saya, duit boleh di cara di mana jua.. dari rumah pun boleh cari duit.. dengan pelbagai medium masa kini, pilihan ada untuk kita.. Ya, suami mampu nak memberi nafkah .. Tapi tak salah kalu isteri juga membantu.. dalam masa sama, kita boleh bia impian kita walupun dari rumah..siapa kata wanita dan isteri tak boleh berjaya walaupun dari rumah?

Duit boleh dir cari.. Tapi masa yang berlalu tak boleh di putas balik...kannnn

video

Saya berhenti kerja bukan suka-sukadan kosong-kosong...almaklum la kita ni dari bujang sebaik je lepas habis belajar, kita cari kerjakan..kerja apapun janji halal..masa tu bujang..

Ni dah kawin dan ibu anak dua..kerja? Saya tak boleh duduk diam.. ya saya berhenti kerja untuk anak2 saya dan suami juga....

Suami adalah penyokong utama saya... dan kerana suami saya juga.. saya berjaya berhenti kerja dan terus mencipta impian saya bergelar USAHAWAN WANITA yang berjaya walaupun dari rumah..

Impian seorang isteri adalah mahu 100% bersama keluarga.. anak-anak dan juga mr.suami...

Terima kasih Ya Allah... emmberi dan membuka peluang saya untuk semua ini..dan akan saya teruskan untuk membantu lebih ramai wanita dan isteri yang bergelar surirumah sepenuh masa TAPI berkerjaya dan berjaya mencapai impian sedari rumah bersama anak-anak dan suami....

Bagaimana nak buat.. anda pasti boleh.. tapi hapuskan dulu ALASAN dan SUKA BERTANGGUH... insyaallah..semua pasti boleh... mencipta impian bersama saya? boleh cari saya di sini


Sayangi keluarga 200% ..apa tah lagi anak-anak dan suami... sharing love from mommylina

2 comments:

  1. Betul, rezeki ada dimana2 bagi mereka yang berusaha.& yakin pada Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu dear @Nurashikin ZA a.k.a NAZECK .. nak berjaya dengan anak-2 .. kita perlu korbankan segala alasan tu..buang segala sifat negatif ..kan.. insyaallah...

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...