Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 12 November 2014

Istimewanya Resepi Kek Moist Chocolate ni...

Suka sangat saya ceritakan pasal kek ni tau..Almaklum la dah jadi surirumah tangga sepenuh masa ni, segala jenis masakan WAJIB saya kena ambil kisah..dulu masa kerja saya tak kisah sangat.. dan paling kelakarnya, sejak anak dua ni la baru saya tahu dan reti buat kek sendiri.. walaupun hanya kek biasa. .kek span je..dan sedang berusaha untuk buat kek seperti ini... insyaallah.. saya PASTI BOLEH... 

Kek istimewa yang nak sangat saya pelajari masa terdekat ni demi untuk penuhi permintaan anak saya dna mr.suami saya... ni la dia... siap resepi uols.. haha.. kita semua tahu..kalu tak biasa buat kek seperti ni..mau hancur kek tu.. tak pun, kembang kempis.. haha.. 

resepi kek

Kan saya dah kata..siap resepi lagi saya simpan tau... pasti sebagai ibu..kita nak berikan ynag terbaik untuk keluarga kita kan.. tak kisah jadi ke tak.. janji air tangan kita.. apa yang anak-anak nak makan, suami nak makan, kita sedaya upaya masak untuk mereka... walaupun tak sama.. tapi kalu setiap kali nak buat.. dan kita buat secara ikhlas..tenang dan ikut 100% resepi dan cara buat kek ni.. pasti kita dapat rasa dan bentuk yang sama.. walaupun tak 100% sama seperti tuan empunya kek resepi... tapi paling pun 90-99% pasti menyerupai kek ynag kita buat dengan bersungguhkan... demi keluarga..kita sebagai isteri nak buat yang terbaik.. betul tak... 

Dan ini juga antara yang saya nak sangat dan istimewa sangat kek ni saya rasa.. serta saya nak dan pasti dapat buat sebiji seperti ni lepas ni...

kek resepi
Ini kek kegemaran saya kalu ke KEK RESEPI tau... haaa..tu wajib saya pelajari lepas ni kan kawan-kawan...
Ni pula antara bahan-bahan yang saya gunakan masa ahad lepas, saya buat untuk hero saya kek span chocolate... biasa-biasa je..tapi sekali hadap..terus tinggal setenggah tau... sebab anak hero saya ni peminat NO.1  chocolate... pasti laju la dia makan selain kek chess.... 


Kelakar kan... orang lain macam-macam lagi bahan-bahan dorang buat..saya nia antara yang sempat snap.. yang chocolate wipping tu ..saya masih nak mempelajari.. bahan semua dah ada.. mommylina pasti boleh punya la.. kan kek ni buat dengan seikhlas hati mesti jadi punya...

Ni dia kek untuk anak hero saya...terbaikkkk punya... homemade dari mommlina untuk anak dan suami tersayang...


Taraaaa... ni la dia.. sekali hidang je .. tak sampai 2 hari..dah habisss...

Seronok dapat membuatkan sesuatu yang istimewa untuk anak-anak kita kan... saya yang baru tahun ni belajar buat kek... rsa sangat-sangat rasa puas hati.. mr.suami pun kata.. ok la tu..usia dan 30an baru pandai buat kek.. dari tak pandai langsung... kira ok la.. lepas ni kita belajar sesama lagi ek... 

Sudi-sudi la korang share resepi kek korang kat saya lepas ni...saya mommylina baru sanat-sangat lagi dalam dunia membaking ni sangat rendah diri nak belajar tau... 

jutawan shaklee



4 comments:

  1. Cantik dan gebu kek Mommylina. Baru nak minta sepotong ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...habis dah yunk @Farrah MF .anak suka sangat... alhamdulillah..nak belajar buat kek je..ni kadang tu mbeli juga..hihih..

      Delete
  2. saya dulu selalu buat kek..sekarang jarang2 dah sebab anak jarang mintak ..jemu dah kot..ekekke

    ReplyDelete
    Replies
    1. kegemaran anak2 kan..kita ikut apa yang mereka nak makan.. bila masa dorng pun jemu..kita buat lain pula..hihi..kan dear @Diana Rashid

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...