Kenapa nak berniaga Shaklee juga jadi pilihan?

Dalam banyak cabang perniagaan, dan saya dah cuba macam-macam jenis perniagaan. Kenapa la berniaga Shaklee juga saya pilih?
.
Kenapa ye?
.
Apa yang best sangat sampai saya sendiri ter"LEKAT" dalam bisnes ni? Tak boleh ke bisnes lain?
.
Dah cuba bisnes produk lain.. dan jadi dropship la.. agent la... tapi JADI PENGEDAR SHAKLEE juga yang kekal sampai sekarang?
.
Pelik? Tak la..
.
Bagi saya... 3 sebab je..
.
1. ADIL
2. SAMA RATA
3. PRODUK YANG TERJAMIN SELAMAT, SEMULAJADI & BERKESAN.
.
Bisnes ni tak payah nak untung je.. tapi fikir la juga akan kesan produk tu yang customer kita bakal dapat.. adakah baik atau sebaliknya.. dan... Syarikat kenaaaa bertanggungjawab.
.
Seriusly...
Ni la sebabnya... saya kekal dan kekal dan setia bersama PRODUK JENAMA SHAKLEE seterusnya membawa saya untuk BERNIAGA kerana Allah Taala...
.
Berniaga ni best,
Tapi jangan kita nak kejar duit.. sampai lupa akan pelanggan kita.
.
Haaa.. dan bukan tak support produk local.. tapi sebab dah ada pengalaman.. so kita kekal kan yang ni sampai bila-bila..
.
Biar la tak jadi founder ke apa..
Janji.. kita share dan sebarkan PRODUK yang baik untuk semua...
.
.
Setuju?
.
Korang.. yang nak JANA PENDAPATAN DARI RUMAH? Tak nak guna modal besar?

.
Meh kami nak AJAK HAMPA semua... JOIN BISNES ni. Modal? Rm68.90 ja.. Bagaimana?
Terus hubungi
^
:
017-5836865
^
:
Sekarang.. dan kita MULA TERUS SEKARANG juga...
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...