Pesakit Bell Palsy dan Kesembuhan Tanpa STERIOD!

Pesakit Bell Palsy dan kesembuhan tanpa mengamalkan ubat steroid? Ya betul, mula macam pelikkan apa tu sakit Bell Palsy?. Siapa pernah alami kes ni?

Saya pernah alaminya, masa tu saya masih tak tahu apa jenis sakit ni. Nak kata strok tapi ianya hanya pada bahagian muka. Tanda awal sebelum mengalami sakit tu pun saya tak perasan.

Tapi bila bangun pagi tiba-tiba rasa sesuatu kat muka. Mata berair dan tak tak boleh tutup mata dengan sempurna.

Allahuakhbar... nak menangis pun tak tahu bagaimana...

Masa ke klinik doktor pun tak pasti sakit tu sebab 2/10 yang mengalaminya dan doktor pun tak pernah alami kes macam tu. Sekali saya di beri ubat steriod sebab masa tu saya belum kenal PRODUK SHAKLEE secara keseluruhannya. Bila tanya kawan-kawan semua tak tahu.

Tapi disebabkan keyakinan akan produk ni, masa tu saya menyusukan anak pertama saya pada tahun 2012 tu. Saya cuba semua yang dirasakan sesuai. Dan syukur dalam banyak-banyak saya amalkan COLAGGEN POWDER, NUTRIFERON, B-COMPLEX, VITA C, OSTEMATRIK, OMEGA GUARD dan macam-macam lagi... masa tu Vivix saya tak ambil lagi...

Syukur.. .6bulan selepas tu banyak perubahan juga saya lalui dan doktor yang kata masa tu nak sembuh ambil masa setahun ke atas pun TERKEJUT AKAN KESEMBUHAN saya masa tu. Tanpa makan steroid yang berterusan.

Dan... sekarang...
Korang untung tau... dah ramai tahu akan sakit ni.. ianya seakan #stroke tapi ianya hanya pada bahagian muka kira or kanan... dan yang paling CEPAT KESEMBUHAN akan sakit ni adalah VIVIX SHAKLEE.

Alhamdulillah... sembuh tanpa steroid yang berlebihan juga...

Moga kita terus istiqamah dan konsisten dalam MENJAGA KESIHATAN KITA. .

Leader Linakhtar 867601
017-5836865

Postage seluruh Malaysia, Brunei dan Singapore.

www.mommylina.blogspot.com

.

Semoga TESTIMONIAL ini membantu kita semua untuk membantu orang lain juga. Sebarkan untuk bantu kawan-kawan kita.

.
Kita ikhtiar yang TERBAIK & TESTIMONIAL ni membantu menyelesaikan masalah anda juga kawan-kawan yang lain. 
.
Kesembuhan yang kita nak, bukan kesakitan. Cegah lebih baik dari merawat!
.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...