Demi mak, apa saja yang terbaik!

Demi mak, apa saja yang terbaik. Itu la perasaan bila dah bergelar ibu dan juga anak kepada mak ayah sendiri kan.

Selagi mampu, buat lah yang terbaik. Sebab mereka mak ayah kita tiada gantinya walau bagaimana nangis darah sekali pun.

Setuju?

Kisah dikongsi kan ini juga membuka mata hati kita untuk menghargai setiap apa yang ada selagi kita mampu dan memberikan yang terbaik.

Jom ikut kisah ni dan tahniah untuk saya dan anda juga... kerana anda hargai apa yang tiada gantinya selepas mereka (mak ayah kita).
.
.

[KESIHATAN IBU SEMAKIN MENINGKAT SELEPAS AMALKAN VIVIX SHAKLEE]
.

Pada 1 September 2016 kami sekeluarga dilanda kebimbangan apa bila mak saya tidak sihat. Mak tiba-tiba jadi lemah sebelah badan sebelah kiri. Berjalan pun seret kakinya. Hati mana yang tak risau. Macam-macam benda difikirkan.
.

Pada keesokan hari adik bawa mak jumpa doktor. Alhamdulillah tidak serius. Mula-mulanya mak ada bagi tahu jari manis sebelah kirinya tak boleh dibengkok. Ingat biasa-biasa je lah. Rupanya dia melibatkan sarafnya melekat. Bila dah jumpa doktor jadi kita tahulah kan apa sebabnya.
.

Saya yang duduk di Gopeng ni bergegas pergi branch Ipoh pergi beli sebotol Vivix. Tak fikir lain dah. Nak mak sihat. Terus hantar kat mak. Disamping itu kami hantar mak berurut 3 hari berturut -turut untuk membetulkan urat-urat yang bermasalah.
.

Alhamdulillah selepas 2 minggu mak dah nampak cergas. Muka yang sebelum ni nampak mcm turun pipinya dah kembali asal balik dan yang seronok nya mak dapat pergi berjalan-jalan ke Pulau Pinang.
.

Selepas kejadian tu saya usaha untuk bagi mak konsisten minum Vivix. Alhamdulillah hari ini jari mak dah boleh lipat sepenuhnya tanpa sebarang pembedahan dan cucuk seperti yang disarankan doktor.
.

Hari ini mak punya muka merah pink je,ceria dan cergas. Mak ni pantang sihat suka lah dia berkemas di tepi rumah sambil membelai pokok-pokok bunganya.
.

Terima kasih Vivix, terima kasih Shaklee. Alhamdulillah. Semoga perkongsian ini banyak membantu anda dan saya juga.
.
Nak order dan dapatkan Vivix anda?

Hubungi saya terus

Linakhtar 867601
--> 017-5836865

Produk Shaklee boleh di pos seluruh Malaysia, Singapore dan Brunei.
.

.
Nak dapatkan PRODUK SHAKLEE? 
Jangan lupa cari saya.. dan teruskan apa yang terbaik untuk keluarga kita.
.
Testimonial pengguna Vivix Shaklee.

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...