Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 16 October 2016

Testimonial: Masalah pertuturan dari serangan STROK selesai!

Alhamdulillah produk yang tak pernah mengecewakan pengamalnya bila terus konsisten dengan kepercayaan juga keyakinan anda untuk terus sembuh seperti sedia kala juga tawakal kerana Allah Taala.

Antara tertimonial VIVIX selepas dia amalkan secara konsisten akhirnya BERJAYA sembuh tanpa ubat!

.
"(SPECIAL EDITION VIVIX) : TESTIMONI HAFZA AIEN

[MATA SIHAT TERPELIHARA DENGAN VIVIX]
.

Assalammualaikum...saya Hafzazuraein a.k.a Hafza Aein..Kalau anda masih ingat lagi..saya pernah tuliskan kisah suami saya yang menghidapi stroke pendarahan sehingga menyebabkan masalah pertuturan..
.

Dan mungkin tamai yang tak menyangka suami saya sekarang makin beransur pulih dari masalah itu..Alhamdulillah saya bersyukur sangat-sangat kepada Allah s.w.t, keluarga dan juga rakan2 yang lain..
.

Tapi kali ni saya nak share sikit pasal suami saya juga...yang dah consume dengan Vivix lebih setahun..untuk bantu atasi masalah stroke beliau..
.

Kebiasaanya, orang stroke ini mempunyai masalah mata kan.. Kadang-kadang sukar untuk melihat...akibat dari sel-sel yang dah mati di otak mereka.. Begitu juga dengan suami saya..
.

Pada mulanya, beliau hanya menghadapi masalah pertuturan..Tapi tidak diketahui juga menghadapi masalah mata..mungkin sebab silau..atau pun masalah saraf pada mata..
.

Kami dapat tahu bila membuat pemeriksaan susulan di bahagian Rehab di Hospital..Selepas itu, doktor menyarankan untuk melakukan pemeriksaan mata di bahagian pakar mata..
.

Tapi..


..... Apa yang memeranjatkan saya dan juga doktor mata..semua ujian mata yang dijalankan tidak menunjukkan pun beliau menghadapi masalah mata..

Malah semuanya 'perfect' ...Sampaikan doktor pun berkata "Saya sendiri pun tidak dapat bacaan macam ni"
.

Ini lah hasilnya setelah consume Vivix..yang dah lebih setahun..Alhamdulillah..Dengan izin Allah s.w.t...mata suami semakin baik walaupun beliau sudah pun berumur hampir 40 tahun..
.

Malah kalau dilihat pun..tiada satu uban pun ada di kepalanya..dan kelihatan awet muda lagi..Memang terbaiklah Vivix..
.

Terima kasih Vivix kerana menjadikan saya dan keluarga semakin sihat..
.

Jadi usaha anda untuk terus sembuh bagaimana? 
Nak yang terbaik? Kesan juga amat berkesan dan terbaik?

Sini DAH ADA JAWAPAN untuk masalah anda mahupun orang yang terdekat dengan anda.
.
Sebarang tempahan dan pertanyaan boleh terus tanya saya di talian :-

0175836865 
Linakhtar (mommylina)

Pengedar Shaklee Anda 867601
.
.
#supermomshakleestory 
#myvivixstory
#vivixse


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...