Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 6 July 2015

Produk: Lecithin bantu elak terjerumus dalam diet kilat...

Pagi ni nak kongsikan 1 produk yang semua PASTI mampu milik.. Jangan cakap mahal lagi ek.. sebab ianya lebih jimat pengguaannya dari harga tudung fareee korang tu tau.. betul ni...

Nak kurus? boleh.. nak inch loss ke.. nak turunkan berat badan ke... semuanya boleh...

saya nak kurus
Tapi korang kena konsisten dan sila amalkan ini salah satu ynag saya akan suggestkan terlebih dahulu untuk membakar lelemak dalam badan kita...

lecithin

Lecithin antara produk kegemaran semua orang yang dah "jatuh cinta' dengan kesan yang di perolehi.. mau tak nya.. makan la kerap mana masa kenduri ke.. masa berbuka ke.. masa makan malam dengna keluarga besar ke... berat badan tetap maintain tau... sebab tu saya katakan ianya membantu korang dari terjerumus dari DIET KILAT korang tu..

Apa yang saya maksudkan DIET KILAT?

Target untuk mengurangkan berat badan dalam masa singkat akan menjerumuskan korang dengan diet kilat korang tu... Contohnya korang hanya nak mengambil sup sayuran dan buahan je setiap hari... dan sememangnya akan mengurangkan 1000kalori. Namun, kesan daripada pengurangan mendadak itu, tubuh akan melatih metabolisme menjadi perlahan sekali gus menyebabkan berat badan naik semula apabila diet di berhentikan. (tak ke ini lagi BAHAYA dan TERUK?)

Nak diet mudah je, amalkan pemakaan secara konsisten dan jangan ambil mudah setiap perkara yang kita lakukan untuk badan kita.. sebab tu saya sukakan LECITHIN ni.. kenapa?

Lecithin ini di ekstrak dari kacang hijau soya organic bukan-GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg  soya termasuk 80mg kolin dan 48mg innositol. Lecithin yang di rembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu.

Dan antara manfaat yang korang akan peroleh dari pengamalan yang konsisten dengan LECITHIN ialah;

Pelangsingan - Menghalang obesity. Pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.

Meringankan sembelit - Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin didalam usus kita... dan sembelit juga adalah salah satu punca dan detik permulaan berat naik tanpa di sedari.. jadi JANGAN AMBIL MUDAH!

Pemecahan lemak dan kolesterol - Lecithin juga bertindak sebagai agen "pembersih" salurdarah,  dan pemgambilan tambahan membantu mengemulsi dan metabolisma lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh.

Dan banyka lagi sebenarnya manfaat dari Lecithin ni kalu kita amalkan secara konsisten... Untuk entry seterusnya saya akan senaraikan manfaat-manfaat lain bila korang amalkan lecithin ni. bukan barang ni yang mahal, tapi kesihatan kita adalah yang paling mahal. Setuju?

Berminat dapatkan produk ini? Terus cari saya di sini dan konsultasi anda terus kepada anda juga.

Saya Puan Lina
017-5836865
Pengedar Shaklee Kulim, 1Malaysia termasuk Brunei
SidPRO anda 867601


1 comment:

  1. Sekarang pun tengah diet sambil mencuba shaklee..harap berkesanlah..hehehe

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...