Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 29 July 2015

Berminat untuk tambah pendapatan bulanan anda bermula SEKARANG?

Zaman sekarang, kita tak boleh bergantung pada satu pendapatan sahaja kan? dengan gaji RM2500 sebulan belum tentu kita dapat apa yang kita impikan...

Tambahan pula bagi yang dah berumahtangga... cukup ke pendapatan sebegini? ikut grad? rasa-rasa makin tinggi gaji seseorang tu, makin tinggi keperluan dia kan?

jutawan shaklee

Percaya tak ni?

Saya pernah  bermula dengan gaji RM600.00 dan sebagai lepasan Diploma IT masa tu tahun 2005.. Tapi gaji RM700.00 sebagai Top Sales untuk Digi Telecom.. Allahuakhbar.. mau ikat perut saya masa tu... Ingatkan balik.. mau saya nangis kalu saya memilih kerja masa tu..

Tapi zaman berubah sekarang mana dah gaji RM700 kan.. semua wajib RM900 ke atas tapi CUKUP ke? berjimat sekali pun saya pasti tak cukup..

Dan sangat saya katakan.. SAYA RUGI sebab lambat bermula dengan apa yang saya buat sekarang..

Tapi saya bertuah DAPAT SUPERB MENTOR yang hebat-hebat dan mencurahkan ilmu sehingga saya capai apa yang saya tak mampu capai suatu masa dahulu... dan andai saya bekerja sekalipun masa ni.. saya tak akan lepaskan PELUANG ini untuk tambah pendapatan sampingan saya dalam saya amalkan, saya boleh tambah pendapatan secara aktif.. senang dan mudah.. tak perlu simpan stok di rumah.. korang kerja dan Ikut Cakap Mentor (ICU) korang coyapaste apa mentor arah.. korang PASTI BERJAYA...

Bagaimana tu? Cara cukup senang...

Cara paling mudah? korang tak perlu susah-susah ke pejabat pos kalu nak.. tapi saya suka ke pos laju..lebih suka jalan-jalan cari ilmu lagi...

1. Tidak perlukan modal yang besar hanya yuran seumur hidup RM69.
2.  Boleh berniaga dari rumah sahaja atau dari mana-mana anda suka.
3. Tidak perlu menyewa premis.
4. Keuntungan 100% milik anda. Unlimited income.*
5. Bonus dibayar setiap bulan pada 15hb.
6. Matching Bonus 10%-50%*.  (anda akan dapat extra bonus dari yang sepatutnya)
7. Percuma sebotol Vitalea (multivitamin) bernilai RM94.
8. Bonus extra untuk RANK UP.
9. Wang Tunai RM 10,000 beserta trofi*

*Mengikut terma dan syarat

Jika anda mahu membina kerjaya , bolehlah menghubungi kami untuk keterangan lanjut.
Berniaga online
 
 
 
Berminat untuk ketahui lebih lanjut? Cari saya di sini untuk bantu anda dan terangkan anda dengan lebih terperinici lagi...

Puan Lina
Pengedar Shaklee Kulim & 1Malaysia juga Brunei
Call / wasap di 017-5836865
SidPRO anda 867601
email: kedaivitaminlina@gmail.com 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...