Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 19 November 2014

Testimonial Berjaya Turunkan Berat Badan

Impikan berat badan ideal dan kurus serta sihat adalah pilihan semua orang masa kini... Siapa la nak badan berisi dan baju-baju sebelum ini menjadi tak muat kan... Bagaimana nak berjaya turunkan berat badan kita secara semulajadi tanpa menyeksa badan dengan berdiet yang keterlaluan?

testimonial berjaya kurus

Bagaimana pula nak dapatkan berat badan ideal anda? cara pula nak turunkan berat badan anda secara sihat? Tanpa menganggu aktiviti harian anda?

Hari ni saya nak kongsikan testimonial mereka yang berjaya turunkan berat badan beserta apa yang merka amalkan... semoga ianya sangat-sangat membantu anda untuk berjaya DIET anda juga tau... 

Saya biarkan GAMBAR yang berbicara bersama impian kita nak turunkan berat badan tau...
set kurus
Berat badan lambat nak turun? pilihan anda bagaimana lepas ni?

set kurus
Anda punyai berat badan sebegini? percaya atau tak anda juga boleh buat sebegini?

pengedar shaklee kawasan kulim
Sekarang anda begini? lepas anda betul-betul konsisten.. anda pasti akan dapat perubahan yang lebih baik...

testimonial set kurus
Bagaimana pula ni? anda baru sebulan amalkan? dah give-up tak kalu anda amalkan bulan berikutnya.. kesan anda amalkan pasti menjadi lebih baikkan... Shaklee membantu anda.. selebihnya dari kita juga, betul tak?
Nak kurus tapi beralasan? tanya diri anda... mahu tak anda yang dulu saiz M or L menjadi XL or XXL? dulu idaman orang lain berat badan anda dan pilihan hati suami anda.. tapi bila dah berkahwin... lepas bersalin berat menjadi-jadi.. Tak kan anda nak biarkan je atau bertindak sebelum anda di tegur oleh suami anda?

nak turunkan berat badan
Anda nak ALASAN atau PENYELESAIAN?
Kita ada pilihan... jangan asyik cakap.. "nanti saya tanya suami saya dulu ye".. .sedangkan suami anda dalam hati nak sangat anda jaga badan dan kurus serta menjaga penampilan luaran dan dalaman... 

Semoga kita boleh ubah diri kita, tanpa menunggu di tegur secara negatif kan... Saya di sini sedia membantu anda juga.. saya mak anak 2 berat badan 45kg..yang tak naik tak turun sedari bujang lagi... ^_^

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

2 comments:

  1. Waahhh..
    Bagus dah tu.
    But, not for me.
    Berat saya maintain 40-41kg walaupun anak dah 3 orang.
    The last 1 is setahun setengah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waa...lagi selim dari saya tu Dr. @Nurashikin ZA a.k.a NAZECK ,,, mau selim melim ni kalu anak2 dah besar macam kakak pada anak2 tu... hihihi

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...