Rawat Masalah BUASIR!

Mungkin ramai yang ambil mudah..tentang sakit buasir ni kan, bila dah terkena masalah ni.. Barula mencari penyelesaian dan bertanyakan.. "bagaimana nak rawat masalah buasir saya ni ek... saya malu.."..

Ya, siapa tak malu kan.. semua orang pasti ada sesuatu yang di rahsiakan, tapi bila dah tak tertahan..pasti kita nak cari penyelesaiannya..jangan sampai menganggu aktiviti harian....



produk shaklee

Sebenarnya...apa yang nak di malukan.. cerita masalah pada orang yang ada percayai.. suami or isteri..mak ayah.. atau siapa-siapa yang anda percayai... 

Tapi kalu doktor pun dah malu nak bagitahu, ni masalah besar..sebab bagaimana nak merawat..tak kan tunggu untuk di bedah baru tak malu kot... oh no... Tapi kan lebih baik mencegah dari awal..

Atau... paling senang.. orang tak kenal anda...anda pun tak kenal orang tu. tapi saling PERCAYA ..yang ni pasti boleh simpan rahsia anda.. dan membantu anda dalam penyelesaian masalah anda..

Saya di sini.. boleh membantu masalah anda.. kita tak perlu la malu.. hanya ceritakan melalui facebook ke.. lagi senang sekarang ni whatsaap je.. saya kenal anda hanya nama dan no.telefon.. kan itu lebih mudah


rawat masalah buasir

Ni antara yang sangat sesuai untuk atasi serta membantu masalah buasir ni.. dan perlu di ingat.. punca-punca buasir ni dalam pelbagai.. .

** Ada yang terkena selepas mengangkat berat... 
** Lepas bersalin... 
** Mengalami masalah sembelit yang teruk.. 
** dan sebagainya... 

Terutamannya masalah penghadaman... bagi yang lain mungkin tak da masalah..tapi akan teruk bila lepas bersalin mengalami masalah ni.. pasti membuatkan kita tak senang nak duduk apatah lagi ketika dalam pantang... kes ni tak la serumit ynag kita sangka.. .tapi saya nak kongsikan gambar dari ikhsan mr.google pun saya tak sanggup.. semua pasti mengerikan kita... 

Nak mencegah ni senang je.. jangan KEDEKUT untuk membeli sesuatu yang memberi impak yang baik..secara semulajadi... berkesan dan selamat..

Apatah lagi yang dah berkahwin atau bakal nak mendirikan rumahtangga.. takut masalah anda ni menganggu di malam pertama atau perhugungan anda suami isteri... maka inilah penyelesaian anda... Terjawah suda...

Jika anda yang sedang mengalami masalah buasir tapi malu nak bercerita kat pasangan anda.. atau malu nak berjumpa doktor..mahupun nak penyelesaian secara semulajadi dan tiada kesan sampingan... anda boleh cari saya di sini..dan saya sedia membantu anda....

Berkongsi ilmu dan saling membantu...

pengedar shaklee kawasan kulim
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya di sini -->
Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 Kami di sini sekadar menbantu dan berkongsi pengalaman apa yang kami lalui juga... 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

1 comment:

  1. Salam singgah.... insyallah belum lagi terkena buasir ni

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...