Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 8 November 2014

Peranan KOLAGEN untuk badan kita?

Ramai kita sekarang, yang nak cantik dan sihat serta kelihatan vouge serta menawan.. tapi tak mengetahui apa yang badan perlukan sangat-sangat setiap hari.. asalkan kelihatan cantik di luaran..raut wajah.. dah la..make-up je tebal-tebal.. comfirm la nampak cantikkan.. sebab make-up, bulu mata palsu la.. semua orang pasti tertipu dengan kecantikan luaran.. kan...

Sedangkan badan kita perlukan lebih protin dan kolagen untuk terus kekal sihat dan berseri sedari dalaman, dan tanpa make-up tebal-tebal pun anda pasti dah kelihatan anggun dan cantik secara semulajadi... Bagaimana cara nak kelihatan cantik secara semulajadi... Pilihan untuk anda

1/ Pilih dna beza yang mana anda nak kulit wajah anda?

collagen powder shaklee

2/ Dan jika pilihan anda adalah salah satu di atas --> Ketahui KESAN bila TIADA KOLAGEN dalam badan anda atau badan kekurangan kolagen seperti yang badan perlukan!

produk shaklee
3/  Apa pula yang dikatakan KOLAGEN tu? Penting ke? Kolegen yang TERBAIK?


4/ Dan.. inilah KOLAGEN yang TERBAIK untuk kulit wajah anda.. malah untuk seluruh badan dan kesihatan dalaman anda juga.... mana nak dapat HANYA di SHAKLEE COLLAGEN POWDER

kecantikan bersama collagen shaklee
5/ Lagi kolagen ni adalah dari sumber pilihan yang terbaik sebabnya.... maka inilah dia....

collegen powder

produk shaklee

Dan...sebenarnya..inilah yang badan kita perlukan... dan peranan penting dalam badan kita adalah kolagen dan sumber protin.. Dan sedikit info tentang kolagen adalah.... 

*** Collagen Powder ialah suplemen kolagen tercanggih yang mengandungi 4,000mg ekstrak Kolagen RSS (Red Snapper Scale) proprietari yang tulen dan berkualiti tinggi daripada sisik ikan merah. Kolagen Shaklee mempunyai molekul yang amat ringan, lebih kurang 1,000 Dalton*, menyebabkannya mudah diserap oleh tubuh bagi merangsang sintesis kolagen pada lapisan dermis.

Dan bagi meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyerlahkan kecantikan dalaman anda, produk kolagen kami dirumus dengan tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang-kerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B. Dan produk ini juga sangat dan mudah larut dan boleh dicampurkan ke dalam makanan dan minuman kegemaran anda. Setiap sajian dibungkus dalam paket berasingan untuk pengambilan pada bila-bila masa dan di mana sahaja.
 
* Berat molekul kolagen diukur dalam Dalton.

Inilah yang BADAN kita perlukan dan BUKAN alat solek yang pelbagai jenama.. Dan kesan sebegini lah ynag paling anda nantikan di wajah anda TANPA make-up yang tebal-tebal kan.. anda pasti tak perlu membuang masa lagi nak bersiap.. selepas menggunakan COLLEGEN POWDER Shaklee secara konsisten.

collagen powder shaklee
Anda nak kesan seperti kawan kita ni.. Cantik berseri secara semulajadi, tanpa membuang masa untuk alat solek yang terlalu melalaikan anda, hanya semata-mata nak cantik tapi tipu diri sendiri... 

Anda boleh terus dapatkan produk terhanggat ini untuk ubah diri anda pula SEKARANG!
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================




No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...