Omega Guard: Pilihan BIJAK Khas untuk Anda dan Keluarga

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..

Selamat menduduki peperiksaan SPA dan STPM untuk adik-adik, anak-anak kita semua.. jangan ada pula kes soalan bocar pula kali ni untuk adik-adik semua.. 

omega shaklee



Khas untuk anak-anak kita yang sedang membesar dan apatah lagi nak melalui dunia cabaran masa kini, kita pasti kita nak berikan yang terbaik untuk anak-anak dan untuk diri sendiri juga kan.. Perkenalkan OMEGA GUARD, pilihan BIJAK anda dan keluarga anda kini!


Mungkin ramai yang tak tahu bahawa produk ini sangat penting dalam keluarga alaf baru dan moden, anda antara yang PALING BERTUAH serta keluarga yang sangat pentingkan kesihatan dan utamakan pelaburan untuk anak-anak serta keluarga anda.

Omega ni bukan untuk kurus je tau, malah juga untuk kuatkan minda kita, pelaburan untuk anak-anak yang sedang membesar, bagi mereka fokus dalam pembelajaran mereka... dan sudah pasti untuk menjaga kesihatan dalaman kita juga.. Siapa tak nak sihat demi anak-anak dan melihat anak-anak kita sihat dan berjaya dalam kehidupan mereka dan kita dapat lalui bersama mereka setiap saat dan masa kan...

promosi shaklee

Bukan mudah nak berikan yang terbaik untuk diri kita, tapi kini, TAHNIAH untuk anda sebab memilih produk ini untuk anda menjaga kesihatan anda dan keluarga anda juga. 

"Kerana, KESIHATAN tak boleh di jual beli bila dah jatuh sakit.. Malah kosnya juga sangat tinggi bila nak merawat.. Tapi bila menjaga serta mencegah..ianya menjadi mudah dan seronok..."

Pilihan bijak KHAS anda membawa kebahagian untuk anda kerana pengambilan asid-asid lemak OEMGA-3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung.. selain itu juga dapat memelihara kesihatan otak, penghilatan dan fungsi-fungsi sendi juga... 

Kan dah kata... anda BERTUAH sebab memilih produk ini untuk diri sendiri juga keluarga anda... Dapat jaga badan, kesihatan dan pelaburan untuk anak-anak masa hadapan pewaris bangsa kan....

Lagi bertuah anda kali ini, setiap pembelian 2 botol OMEGA GUARD ni anda dapat 5% potongan harga dari pembelian anda ATAU ... anda boleh borong terus BELI 6 PERCUMA 1 kali ini untuk anda..

Sebarang pertanyaan atau persoalan, anda boleh terus hubungi dna cari saya di sini -->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...