Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 9 November 2014

Masalah Penyusuan Atasi dengan Set Penyusuan Shaklee

Sering mengalami masalah penyusuan susu ibu, menyebabkan ibu mudah mengalah dan tertekan? kini TIDAK lagi dengan Set Penyusuan Shaklee, pilihan para ibu yang terbaik dan dengan perlbagai lagi kelebihan yang para ibu akan dapat selain masalah penyusuan dapat di atasi...

Masalah penyusuan susu ibu tak lari kepada setiap para ibu.. Apatah lagi pada ibu yang bekerjaya dan bekerja siang malam. 

Tapi ianya bukan masalah besar sangat pun, kerana para ibu hebat tetap dan  masih bersemangat untuk memberikan yang terbaik untuk si manja, sebab menyedari kebaikan susu ibu adalah yang terbaik di dunia dan tiada tandingan.

Antara kebaikan penyusuan ni sangat-sangat kita tak nafikan lagi....


Ya!!! Antibodi dalam penyusuan susu ibu antara ynag paling terbaik dari ibu unutk si manja kita semua.. Dan tersangat rugi pada para ibu yang melepaskan peluang menyusukan anak anda dengan susu ibu... 

Jangan biarkan ALASAN menguasai diri anda, suami kita semua sekarang sangat memahami dan mereka jugalah penyokong utama kita untuk menjayakan penyusuan susu ibu... Antara alasan lain, yang mengagalkan penyusuan susu ibu adalah --> Ramai Orang BERALASAN dengan <--

- Susu kurang
- Bayi tak cukup susu, tu saya tambah susu formula
- Bayi meragam 
- Puting susu saya kecil
- Saya penat bekerja
- Tiada masa saya buat EBM (stok susu) di tempat kerja
- Majikan tak faham
- Susah la
- Nak jaga badan
- Nanti bentuk badan tak cantik laaa 
- Malas !!!

Ni antara ALASAN! saya tak boleh terima... sebab SUSU IBU ni adalah HAK ANAK-ANAK kita.. dna JANGAN SAMPAI ANAK-ANAK TUNTUT DIAKHIRAT KELAK... yeee para ibu.. dan ingat kita.. ye, ia susu badan kita, tapi hakikatnya itu adalah HAK mereka yang Allah dah tetapkan... kenapa pula nak beralasan? 

Semua ni sebenarnya boleh kita atasi dan bukannya masalah pun... Senang je lah... apataha lagi surirumah, tiada masalah langsung... sebab saya boleh, sedari kerja dulu..hinggalah bergelar surirumah kini.. TIADA ALASAN tau...

Antara penyelesaian dan untuk atasi segala masalah dan alasan anda adalah dengan SET PENYUSUAN SHAKLEE ni... saya suka set ni..sebab ianya bukan sekadar pengalak susu biasa... tapi sangat LUARBIASA...

tambah susu badan

Sedikit info mengenai produk tambah susu badan ni antaranya...

* ESP (Energy Soy Protein) = 
Pengalak susu ibu No.1, memberi tenaga kepada ibu, membantu menjaga kulit ibu dan baby.. atasi masalah rambut gugur, ibu rasa kenyang dan bayi pun cepat kenyang dan tak meragam terutamanya di waktu malam

* Alfalfa = 
Pengalak susu ibu juga, membuatkan susu cepat je terisi (CikB cepat penuh), menjaga dalama ibu, pelawasan ibu dan bayi... memberi 100% protin yang mana badan kita perlukan dan bayi juga perlukan untuk tumbesaran bayi juga...

*Vitamin C =
Memberi immune booster terbaik untuk ibu dan bayi.. yang mana menghindar bayi dari mudah selsema dan menjaga kesihatan ibu dan bayi juga

*Ostematrik =
Membantu ibu dan bayi tidur dengan lena di waktu malam, membantu penghasilan susu ibu yang baik waktu malam dan menjaga tulang ibu dan bayi juga... kalsium sangat penting untuk tumbesaran bayi dan kalsium juga membantu para ibu jaga tulang dari kekurangan zat ynag di perlukan oleh badan kita..

* B-Complex = 
Memberi tenaga dan mengelakkan ibu mudah terasa tekanan dan membantu ibu sentiasa merasa gembira dan mencantikkan kulit ibu juga serta memekatkan susu ibu, dan bayi cepat kenyang....

* VitaLea = 
Sumber tenaga kepada ibu, berikan tenaga dan ibu tak mudah lapar walaupun menyusukan bayi, dan badan ibu tak la cepat penat dan tak la asyik nak makan je kan....

Alhamdulillah...ramai para ibu kini lebih memilih menyusukan anak-anak secara eksklusif dengan penyusuan susu ibu, walau dengan cara macam mana cara sekali pun... TAHNIAH para ibu yang hebat!!! anda layak memberikan yang terbaik untuk si manja anda.. dan TAHNIAH juga kerana rela berkorban untuk memastikan si manja anda dapat yang terbaik dari anda.. TANPA sebarang alasan kini... SUSU IBU yang tiada tandingan dan tiada di jual di seluruh dunia sekali pun melainkan dari ibu baby sendiri...

Sebarang masalah untuk pertanyaan dan tempahan anda untuk berikan diri anda yang terbaik dan memberikan yang terbaik untuk si manja anda sila terus cari saya disini.. kerana diri para ibu dan isteri anda sangat dan tersangat berharga...
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...