Makan malam kami

Petang tadi masa blogwalking... saya terjumpa satu resepi simple.. dan kebetulan bahan-bahan semua dah ada...maka... terus saya buat untuk makan malam kami malam ni....

resepi roti chese

Haaaa... inilah dia..makan malam saya, suami dan hero saya... tgk tu ada cheese terkeluar sedikit...

Dua ni pun dah suami cakap kenyang..dan muak.. sebab mengenyangkan dengan roti lagi.. telur lagi dan cheese lagi.. sebab tu saya buat sedikit je.. kalu bebanyakkan dah membazir... 

Cara-cara buat??? 

Bahan-bahan..sangat simple...

Roti (saya guna gardenia) 
Telur
Cheese

Ni je bahan-bahan dia.. siappp

Resepi ni saya dapat masa saya blogwalking petang tadi.. dapat resepi ni, terus saya terfikir nak buat untuk makan malam... Alhamdulillah.. thanks sebab bagi idea...saya pula lupa tuan empunya blog.. nanti saya jumpa..saya  update kat sini..boleh kita kongsikan bersama kan....

shaklee kulim

8 comments:

  1. hahhahaa senang... cheese + telur & roti memang gabungan yang mengenyangkan jugak kak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan dear @TunSha Ayunie ... kenyang sangat2... klu add on dengan milo lagi...kenyang lagi mengantuk,,, kan2

      Delete
  2. kekdg bnda simple itulah yg sedap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu... simple dan sedap.. masak campak2 lagi simple... hiih..

      thanks @timm bil ikhlas dari mommylina

      Delete
  3. sedapnya...nak cuba la.tq for sharing

    ReplyDelete
    Replies
    1. welcome @Ija Rased ... sesama kita sharing ynag bermanfaat kan...

      Delete
  4. wahh.. simple je.. nampak sedap..
    eh.. mommyline, camne caranya? bahan dah ade.. :D

    p/s: tq sudi singgah my blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..simple kan.. kenyang lagi.. cara?

      senang je... mommylina buat macam ni..
      1. ambil roti tu..buang tepi2..
      2. chesse keping tu ... letak kat bread
      3. roti atas bawa dan cheese tengah2.. roti belah dua...
      4. celur roti dgn telur
      5. goreng..siap....

      sama-2..semoga memberi manfaat yunk

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...