Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 13 November 2014

Lagu kegemaran saya dan buat saya macam bercinta sekali lagi untuk mr.suami saya

Entah..kenapa petang ni, lagu-lagu kat radio THR GEGAR sangat-sangat jiwang.... dan saya pun terus melayan lagu ni.. ynag sejak saya dengar lagi nii, terus macam di buai-buai bercinta dengna mr.suami sekali lagi.. kami kenal sejak di zaman kolej.. 


Tapi kami sering je gaduh bila berjumpa... orang kata "bagai kucing dengan rimau" 
hahahaa... Kami satu kursus.. bidang IT, tapi mr.suami ni sangat mengelat... sebab tu kami sering je gaduh... 

Kenkawan konmen la... korang ni gaduh je.. nanti korang yang kawin dan jodoh sama tau... terus kami buat muka... konon tak nak la ka.. Tapi JODOH itu kuasa Allah..kami berpisah lepas masing-masing buat haluan sendiri... tapi JODOH pertemukan kami semula selepas kami di luar kolej... 

Terus jiwang.....


NOW... 

Dia la cintahati saya... dia lah ayah kepada anak-anak saya... dan dia juga lah jantung hati saya dunia dan akhirat... 

Dan lagu ni saya suka.. sebab saya nak mr.suami selalu di lindungi olehNYA..dan kami bersama -sama hingga ke Jannah... insyaallah.. 


Jiwang kita petang ni... hahahaha.... mr.suami kerja..anak-anak tidur... saya... blogwalking sambil melayan lagu ni... seronak juga kan jadi WAHM ni... 

Siapa nak join saya jadi WAHM... main dengnan anak-anak.. jaga suami dari rumah... layan hobi sendiri... dan macam-macam lagi la... bercuti bersama keluarga juga... 

Jum.. dari mommylina khas untuk semua ~ boleh cari mommylina di sini ~






2 comments:

  1. Hamboi..mesti sambil taip ni dok rindu2 kat suami..kan??semoga kekal bahagia ye..:)

    ReplyDelete
  2. hahaha... Amin... Alhamdulillah... Tq @Diana Rashid..lagi tu membuatkan rindu... even kuar g kerja je pun.. haha

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...