Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 28 November 2014

Impikan KULIT CANTIK & BERSERI-SERI Tanpa Cela

Idaman semua orang adalah impikan kulit cantik & berseri-seri tanpa cela, tanpa sebarang masalah jerawat.. tanpa sebarang masalah kulit berminyak.. Kulit muka pula gebus macam Emma Maembong tu, kecik-kecik tapi comei sangat kan.. kulit pula putih melepak..

Waaa tingginya idaman untuk kulit wajah kita, sebahagian artis pun penuh make-up je, tak semua tiada masalah kulit wajah.. ramai yang mengalami masalah kulit wajah ni sebenarnya.. bukan kita yang biasa-biasa ni je.. 

Cuba kita yang biasa-biasa ni make-up macam sesetengah artis tu yang ada masalah kulit wajah.. mesti kita pun meletopss la macam dornag punya kecantikan..Tapi sampai bila nak cantik hanya make-up ni.. betul tak?
 testimonial esp shaklee
Ramai antara kita ni tak tahu sebenarnya punca masalah kulit kita kan... Asal je ada jerawat, mula la kata 

"oww make-up ni aku pakai semalam tak kena..."
"bedak yang aku beli semalam kot tak serasi ngn aku..."

Sedangkan baru beli semalam dengan harga RM*** harga satu alat-make up segala bagai... dah kata tak serasi.. dah nak beli yang lain pula..sebab muka naik jerawat atau berminyak la segala bagai..Tapi salahkan bedak dan alat solek pula....

Apa kata cek semula cara pengambilan pemakanan kita, rehat dan tidur seharian kita, pengambilan air masak kita seharian, detox kita... ni semua antara punca kenapa wajah kita tak berseri-seri, kelihatan kusam, tak bermaya, cepat letih.. berjerawat segala bagai....

Tanpa kita sedari.. kita kekurangan nutrisi dalam badan kita untuk mencantikkan dalaman kita dan selain hanya fikirkan untuk mencantikkan luaran semata-mata yang hanya sementara je...

Ramai yang dah berkata, sedari menjaga dalaman mereka..masalah kulit wajah mereka selesai... selain itu badan rasa bertenaga, segar, gembira dan tiada lagi masalah kulit muka berminyak....

Cuba anda lihat kata-kata ni....
esp shaklee
Apa pendapat korang kalu komen macam ni?
Kan... Jangan la pandang simple sangat kesihatan dalaman, yang mungkin sesetengah orang tak rasa penting.. penting lagi kecantikan luaran.. Tapi ketahui la..kecantikan luaran ni hanya sementara je.. dalaman adalah yang sangat penting, sebab bila cantik dalaman, kita akan rasa awet muda dan kelihatan mudah dari usia kita tau... Tak percaya atau anda takut nak mulakan?

Bagi yang takut nak mulakan dan takut la kan membazir la kononnya nak jaga kesihatan dalaman ni..korang rasai dulu penangan ESP Shaklee yang mana sangat bagus untuk permulaan anda sekali gus untuk anda merasai perubahan seperti kawan kita dan merasai perubahan ni...

Mencuba sesuatu untuk menjaga kesihatan secara semulajadi dan seterusnya kecantikan dalaman dan luaran adalah antara jalan penyelesaian yang terbaik dan termudah untuk anda semua.. ESP ni tak semestinya untuk mereka yang  dah berkahwin tau.. malah untuk ynag remaja.. yang bakal melangsungkan perkahwinan juga sangat sesuai.. dan bukan untuk kita wanita-wanita jeeee ... 

Tapi juga para lelaki dan suami sangat elok untuk kita amalkan.. yela... tak kan kita yang wanita je nak sihat dan cantik.. lelaki juga nak jaga kesihatan dan jaga tubuh badan nak sado-sado tu ke kan... boleh je... kalu nak ada juga caranya.. janji kita konsisten.. buka sehari minum terus nampak kesan... ni bukan "minuman ajaib" tau.. tapi ni minuman kesihatan kan lebih baik mencegah dari merawat... banyak lagi kelebihan dan manfaat ni...lain-lain pun banyak lagi.. boleh je selongkar dalam blog mommy ni.. kita kongsikan bersama-sama apa yang terbaik untuk kesihatan, kecantikan kita semua....

Bagi anda yang nak mencari dan mencuba sesuatu yang luar biasa dan menjaga kesihatan juga.. Boleh cari saya di sini untuk bantuan anda... jangan malu dan segan-segan tau...

Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

branch shaklee kulim

1 comment:

  1. tq for sharing...
    lya pnh mkn & buat masker vit c shaklee.. mmg hilang jerawat.. cuma kena sabar..sbb ambik masa lama.. tp selamat.. lain2 produk shaklee mmg x pernah try lg

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...