Belajar Berenang di Hippopo Baby Spa & Wellness

Akhirnya..dapat juga saya kongsikan malam ni, tentang masa berharga bersama anak-anak.. masa ni pergi gamble je, tak tau tempat.. tapi dah call buat temujanji untuk my baby girl saya ni...dan sebab ramai yang  bertanyakan tempat kat my baby girl ni berenangkan.. so saya share kat sini pula ek...

Saya area kulim.. dan  dah compom la saya ke Queensbay

Branch Queensbay, Penang


Suasana dalam Spa baby ni .... seronok tau kalu tak ramai orang...
 Kat sini juga, ada khas untuk penyusuan susu ibu.. kira lengkap la.. tak perlu risau...bilik khas lagi.. yela kan.. baby lepas berenang sure la penat dan dahaga kan... haa.. sebelum ber massage .. boleh la kita susu kan anak dulu... masa puteri saya .. compom nak menyusu dulu.. .

Ni antara suasana tempat berenang bayi kita... seronok tau... dan anak hero saya ni la paling teruja... tapi takut air juga.. nak kaco adik dia No.1..


Sib baik la, dia dah 3 tahun dan ke atas, dah tak boleh... rugikan..sebab tu si adik ni..tau je tempat ni ada..terus pegi ..nak bagi percubaan...

Permulaan... masuk tu nangis..so mommy la yang compom tenangkan puteri ibu ni... manjaaaa

Haaa...dah boleh da...tenangkan dulu... baru lepas....
Then.... see.... dia seronok... ni saya gabungkan sekali..ada video sebenarnya..nanti kita kongsikan lagi ek..sebab dalam video tu ..suara-suara latar banyakkk... haaa... seronok kan...
baby shaklee

Seronok tau..bawa anak-anak kesini... apatah lagi time saya g ni, sangat-sangat la lapang.. ada pun masa tu baby 5 bulan... so kami 2 keluarga je.. tak la lama menunggu.. dan ynag paling best nye.. lepas je dalam tab ni...seronok kemain lagi si adik ni... kaki boleh tahan kuatnye ...

Sebenarnya..anak-anak kita ni pandai berenang.. cuma lama kelamaan skill tu hilang kalu kita tak smabung.sebabkan sedari dalam rahim lagi anak-anak kita ni memang dah berenang...

so, kita sambung bagi membiasakan mereka kat macam ni pulaa... seronok sangat.. .kegembiraan anak-anak kan... kita la yang buat mereka happy.. ceria...

 Haa... mesti korang tertanya-tanya kan..kata mana ni..kata mana ni, tempat tu sennag cari tak.. ok tak..
Ni alamatnya,paling senang korang cari je dulu kedai kasut Stefeno tu,ofcoz korang akan jumpa ni

Queensbay Mall, Penang

30-33, 1st Floor,
Queensbay Mall
100 Persiaran Bayan Indah,
Bayan Lepas, Pulau Pinang,
Malaysia.
Click here to view map
Tel: 04-6447272

Senang je.. korang call dan tanya.. dan buat temujanji... tapi nak habaq siap2 la kan, hujung minggu memang penuh.. .dan hari biasa la yang sangat-sangat sesuai. Sebab tak ramai orang, dan si manja korang pun tak la meragam sangat... Tapi kalu dah kerja ..nak buat amcam kan.. senang je.. buat temujanji, lepas tu korang datang awal-awal.. mesti ramai Q la untuk bagi yang terbaik kat bayi korang...

Yuran? masa saya g ni.. RM86 sekali mandi dan massage... Tapi kalu nak sambung dan seterunya..boleh je.. mandi je dalam RM48 kalu tak da perubahan.. .dan... ada package ... saya tak sure promosi tu dah habis ke belum... dan tentulah ambil package lagi jimattt dan berbaloi... Tapi saya ambil mandi je..sebab puteri saya ni tak suka di massage orang lain. so ibu je la massage di rumah.....

So mommies semua... sila laaa terus ke sini... area KL.. sememangnya dah ada juga...

Next time kita cerita lagiii... saya suka g hari  biasa... sebab mommylina tak terikat dengan masa orang lain..kecuali suami je.. sebab mommylina adalah usahawan Shaklee.. so mommylina boleh pilih masa untuk anak-anak mommy... seronokkan...

Nanti nak tau cerita-cerita mommylina lagi.. boleh la terus cari mommylina kat sini...
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================


4 comments:

  1. Bestnya tempat ni! Selesa & sangat kids-friendly :)
    Kalau pergi weekdays lagi bestlah sebab lengang. Macam pool sendiri je,..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah dear @Farrah MF ..time ni saya g tak ramai langsung.. lepas tu ada sekali tu saja usha2 weekend... fuhhh..ramai gilesss orang.. siap beratur lagi... hihi...

      Delete
  2. makin rmi sy tgk yg pegi tmpt ni...tingin je rsa.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. best dan g la dear @Mila Hilas ...sangat2 seronok...baby kita pun seronok..malam tu tidur lena sangat... kita paksa bangun menyusu..hihihi..

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...