Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 6 November 2014

Bahaya Bila Kekurangan Nutrisi Semasa Hamil

Pasti semua para isteri sangat gembira saat melihat "pregnant", saat menunggu sekian lama kehadiran zuriat yang sangat-sangat di nanti penyeri dan tanda kasih sayang suami isteri...

set kehamilan shaklee

Tapi sedarkan para isteri dan bakal-bakal ibu, bahawa BAHAYA BILA KEKURANGAN NUTRISI SEMASA HAMIL... bila mana para bakal ibu kurang mengambil perhatian akan makanan-makanan penting sepanjang merancang kehamilan sehingga di sah kan hamil?

Apatah lagi para bakal-bakal ibu yang mengalami alahan sepanjang mengandung..semua tak nak makan.. nak makan pun makanan segera je.. nak makan, tapi tak nak makan daging, makanan yang bersumberkan protin, dan ubat ynag doktor bagi pun sering lupa nak makan.. dan suka pula minum berkafien serta bergas lagi berais... 

Dan sedar kah para bakal ibu..bahawa cara pemakanan tersebut sangat-sangat mengundang bahaya dan ketidak sempurnaan pembentukan janin dari peringkat awal sehingga tempoh matang bayi yang para ibu kandungkan...

Apatah lagi antara yang paling penting adalah kurang pengambilan ASID FOLIC pada dan sedari peringkat awal... tak ke para bakal ibu takut akan perkara sebegina berlaku untuk bakal bayi para ibu...

set hamil shaklee

Apatah lagi bila dah kekurangan asid floic dan kurang pula pengambilan makanan yang mengandungi zat besi.. pasti kelahiran bayi pra-matang akan berlaku.. 

bayi pramatang

Disini, bila keadaan dah berlaku baru para bakal ibu menyesali akan kecuaian dan ketidak prihatinan para bakal ibu akan kandungan sendiri tiada gunanya dah.. sebab semua dah terjadi... 

Alasan utama sebab tak ambil asid floic yang di beri oleh jururawat ...sebab bau tu tak tahan la segala bagai.. dan tak tahan makan ubat ynag tambah darah sebab jadi sembelit la segala.. ni semua alasan je.. ikut sangat alahan dan pembawaan tu, pasti mengundang kekesalan bila dah terlewat kan... 

Tapi bagi anda yang anda banyakkk alasan nak telan segala yang ada bau dan tak nak itu dan ini.. kami syorkan sedari awal.. para ibu AMBIL dan AMALKAN sedari sekarang sebelum menyesal kelak tak berguna dahhh.... 

ubat shaklee
Segalanya anda boleh amalkan di sini, dan ketahui lah KEPENTINGAN makanan tambahan untuk para bakal ibu yang sedang mengandung kini.. dan jangan biarkan kekesalan anda berlaku bila dah terlewat... para ibu mampu ubah dan buat yang terbaik sedari awal ni.. Jangan terlalu ikutkan alahan tanpa memikirkan kesan smapingan kekurangan vitamin semasa mengandung ..

Yang penting para bakal ibu, amalkan untuk bayi dan juga menjaga badan para ibu juga... bukan semata-mata nak untuk bayi.. bila dah bersalin segala di abaikan juga... Dalam perut lagi, bayi perlukan makanan yang sangat-sangat berkhasiat dan perlukan juga di dalam penyusuan susu ibu kelak...

Jika para bakal ibu sangat prihatin akan diri sendiri dan juga sangat pentingkan kesihatan bayi para bakal ibu.. juga kesihatan dan kecedasan "to be mommy"... sila bertindak sekarang... saya sedia membantu

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
 
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...