Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 28 October 2014

Rahsia dalam beg tangan wanita

Seringkali saya cakap diri sendiri, wanita dan handbeg ni tak boleh di pisahkan, bagai isi dengan kuku tau..mau tak nye..lagi besar handbeg tu... lagi banyak la isinya bak kata mr.suami saya... haha...

Tapi betul, tambahan kalu bawa anak-anak kecil berjalan, mau segala isi barang ada dalam handbeg.. tapi saya tak la... sebab sediakan khas untuk barang anak-anak di beg khas mereka..
shaklee kulim

Dan antara isi kadungan dalam beg tangan saya atau rahsia dalam beg tangan wanita..kebanyakkannya....

shaklee kulim

Ni antara RAHSIA sebenar dalam beg tangan saya... segala mak nenek saya input dalam ni..selagi muat..haha... bak kat suami saya..selagi muat.semua di masukkan.. lagi besar beg tangan tu..lagi besar la muatannya...

shaklee kulim
Perkara terpenting lagi ynag perlu dan wajib ada dalam beg tangan saya... ni la dia.. peralatan simple untuk wanita.. bedak powder, lipstik no more lain2 la... simple dan cepat lepas solat tepek-tepek sikit..suami pun tak la tunggu lelama dalam kereta bersama anak-anak.. haha

esp shaklee kulim

Haaa..sebagai Pengedar Sah Shaklee Anda.. antara yang WAJIB ada dalam beg tangan saya... orang tanya mudah je.. bagi ni untuk mereka dapat info dan bila berminat boleh terus cari dan layari blog saya juga... 

Alhamdulillah...setiap wanita punyai rahsia tersendiri dalam beg tangan mereka... ni la rahsia beg tangan saya selama ini... beg besar..lagi banyak isi nya.. tu tak lagi letak bukuk motivasi dan buku nota serta calculator saya tu... sebab baru saya asingkan dalam beg khas lain pula.... 

Kenkawan dan wanita di luar sana... kongsikan jum rahsia dlaam beg tangan anda pula... kadang tu suami complain .. apa isi dalam beg tangan ni..batu ka apa.. hahahahaha.. saya senyum je..

Berkenalan kita dalam dunia blogger dan alam maya dan kedai alam maya saya yang sentiasa on 24jam!

============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================

2 comments:

  1. dah namanya ibu..semua barang anak jugak dalam beg..hehehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...betul tu @Azrin Mohd ... itu kewajipan seorang ibu...

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...