Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Wednesday, 15 October 2014

Produk Shaklee :- Minuman Kegemaran Saya Kini adalah ESP SHAKLEE

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..Alhamdulillah sangat membuatkan saya suka untuk bersarapan dari ESP Shaklee ni adalah membuatkan saya merasa kenyang, milk booster dan bertenaga sedari awal pagi.. al-maklum la ramai orang kata semasa dalam penyusuan susu ibu ni asyik lapar je, penat la dan sebagainya.. nak makan je..sebab tu kot badan naik bagai di pum-pum lepas bersalin.... 

Tu saya senyum je, saya ni bukan bagai di pum-pumlagi, tapi lepas bersalin 51kg.. anak dah 6bulan berat lagi turun adalah, tinggal 45kg, amacam tu.. Makan? menyusukan anak? Ya saya juga.. Tapi badan semakin susut bukan semakin naik.. RAHSIA? ni la dia nak kongsikan kat korang semua... 


Kenapa saya suka akan produk ni? Dan bukan saya je rasai..malah sangatt baik bila kesan tu betul2 meresap dalam diri....

Dann yang terbaik dan TIDAK TERDAPAT di perolehi dari sumber makanan lain hanya ada pada ESP SHAKLEE ... adalah 9 Amino Asid yang tidak dapat dihasilkan oleh badan dan ia perlu diambil dari sumber luar. ESP ada 9 amino asid ini !

Apa itu Asid Amino? 

Protin terdiri lebih daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protin yang berbeza mengikut kepada keperluan protin dan enzim ynag di perlukan oleh tubuh manusia.

Terdapat asid amino tertentu yang dapat di hasilkan sendiri oleh tubuh manuisa dan ini dikenali sebagai asid-amino TAK PERLU. Manakal asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh manusia dan harus diperolehi dari sumber pemakanan di kenali sebagai asid-amino PERLU. Shaklee menyediakan kesemua asid-amino perlu tersebut...

Shaklee juga menggunakan proses pensijilan tersendiri yang di kenali Identity Preserved Program (IPP). Ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik, daripada benih sehingga kepada pengeluarannya. Dan ianya sangat SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI.

Bulan ni OFFER SPECIAL dari saya untuk anda... Pembelian 6 PERCUMA 1 lagi... dan nak beli 1 je pun boleh... anda boleh terus cari saya di sini untuk bantuan order anda secara terus -->
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...