Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 13 October 2014

Produk Shaklee :- Lindungi Hati Anda Sebelum Terlambat!

Zaman dan abad ni ramai je yang sakit tapi sedari bila dah lewat kan, ada yang tak tahu langsung yang dalaman dah sakit-sakit.. luaran je nampak sihat.. dan sebenarnya kesihatan kita ni pentingnya penjagaan sedari dalaman.. 

dtx complex shaklee
Penjagaan dalaman terutamanya sumber protin kita, jantung, dan hati kita.. tu paling utama adalah jantung dan hati yang mana nadi utama dalam badan kita..... Penjagaan ni biarla secara semulajadi sedari awal penjagaan samada penjagaan dari segi makanan harian mahupun penjagaan dengan mengamalkan makanan tambahan juga....

Dan saya pasti anda juga mencari sesuatu cara zaman cepat dan moden ni.... 

dtx shaklee

Kenapa DTX COMPLEX Shaklee? 

Fungsinya adalah terbaik dengan menyediakan makanan sokongan bagi fungsi hati yang sihat dengan satu formula herba yang unik dengan anti-oksidan dan mempertingkatkan ciri-ciri aliran hempedu yang bila di gabungkan dapat melindungi dan merangsang keupayaan normal badan dalam mengekalkan sel-sel hati yang sihat...

Juga --> 

* Mengandungi ekstrak biji benih pokok susu tisel yang di tunjukkan dalam penyelidikan menyokong keupayaan normal badan membuat ptorin yang membantu jana semula sel hati.

* Cendawa Reishi dan Schizandra cinensis mempunyai ciri-ciri anti-oksidan yang terbaikkk

* Dandelion, kunyit  dan artichoke membantu mengekalkan aliran hempedu....

Lagi.. haa anda rasai apa yang teerbaikkk dan kita kongsikan lagi.. dan jangan tak tahu.. selain fungsi untuk menjaga hati.. DTX Shaklee ni sangat terbaikkk untuk penyelesaian detox tau.. jadinya ..siapa nak kurus dan sihat serta jaga hati... wajib amalkan ni untuk keseluruhannya....

Tak mau fikir lelama... terus je cari saya kat sini... 
============================
--> Saya Lin Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Bersiaran secara langsung untuk anda yang berada di KULIM & BUKIT MERTAJAM
& Pos untuk Satu MALAYSIA serta BRUNEI juga...
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
@ Boleh terus klik ikon ORDER NOW untuk tempahan segera anda!!!
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=1a98639f7a5974a45ccd7826ce570a18
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...